قیمت عجیب و غریب برای محصولات منسوخ شده اپل ، راه پول درآوردن اینجاست!

به گزارش مجله بوشهری ها، دستگاه های قدیمی اپل شما می توانند هزاران دلار برای شما عایدی داشته باشند. در شرکت تجاری الکترونیک ای بی (eBay) محصولات قدیمی ارزشمند این کمپانی از جمله یک مدل آیفون اولیه به قیمت های اعجاب انگیز برای فروش گذاشته شده است.

قیمت عجیب و غریب برای محصولات منسوخ شده اپل ، راه پول درآوردن اینجاست!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان، هر فردی که محصولات اصلی اپل را از گذشته نگهداری نموده باشد می تواند به فروش با قیمت بالای این محصولات در شرکت تجارت الکترونیک ای بی امیدوار باشد. در حالی که مصرف کننده معمولی امروزی اغلب عجله دارد تا آخرین محصولات کمپانی اپل را به دست آورد، کالاهای قدیمی این کمپانی همچنان ارزش خود را حفظ نموده اند. در اینجا به تعدادی از نمادین ترین و به یاد ماندنی ترین لوازم الکترونیکی شرکت اپل اشاره می کنیم. شما می توانید با فروش گوشی ها و سایر گجت های قدیمی اپل خود، به وسیله ای بی به پول خوبی دست پیدا کنید.

آی پاد اصلی

هنگامی که آی پاد برای اولین بار عرضه شد، به یک موفقیت فوری تجاری دست یافت، این دستگاه نو صوتی به پنجره ای برای شخصیت دارندگان آن تبدیل شد. در کتابی که والتر ایزاکسون از زندگی استیو جابز نوشته، از قول جابز نوشته است: انتشار این دستگاه باعث شد همه در از یکدیگر بپرسند آی پاد شما چیست؟ روزنامه نگاران در آن موقع حتی از جورج بوش در خصوص آهنگ هایی که او در آی پاد خود ذخیره نموده بود، پرسیدند.

یک آی پاد نسل اول مهر و موم شده کارخانه ای با قیمت خیره کننده 23 هزار دلار در ای بی قیمت گذاری شده است. در حالی که یک آی پاد نسل اول دست نخورده ممکن است واقعاً یک یافته نادر باشد، یک آی پاد کار نموده می تواند در سایت کالاهای تجاری ایتسی (Etsy) 1500 دلار شما به ارمغان بیاورد.

آی بوک تاشو

آی بوک با توجه به استانداردهای امروزی امکان دارد کالایی ابتدایی به نظر برسد، اما طراحی صدفی، زخامت، تاشو بودن و گزینه های رنگی آی بوک در آن موقع بسیار پیشرفته به نظر می رسیدند، صحنه نمایش آی بوک در فیلم قانونا بلوند(Legally Blonde) در سال 2001 همچنان در خاطرها مانده است. این اولین لپ تاپی بود که واقعا از قابلیت اتصال بی سیم وای فای و محاسبات تلفن همراه استفاده کرد و حضور لپ تاپ در سرکار، مدرسه و زمان بازی را تبدیل به اتفاقی عادی کرد.

در ای بی برای آی بوک طیف وسیعی از رنگ ها در نظر گرفته شده است. عمده آی بوک های عرضه شده در ای بی حدود 200 دلار قیمت دارند. اما یکی از فروشندگان دارنده مجموعه ای از آی بوک ها برای یکی از واحدهای آی بوک خود 2499 دلار درخواست نموده است.

آیفون اولیه

تنها 74 روز پس از عرضه اولین سری گوشی های آیفون، اپل در اعلامیه ای به مناسبت فروش یک میلیون گوشی آیفون فروخته شده، اعلام نمود که تغییراتی را در سری اولیه گوشی ها اعمال نموده است. در همین بیانیه، این شرکت تصمیم خود را در کنار گذاشتن فراوری نسخه چهار گیگابایتی و آغاز فراوری نسخه هشت گیگابایتی اعلام نمود. در نتیجه، امروزه نسخه چهار گیگابایتی در مقایسه با نسخه های اصلی کمیاب تر و با ارزش تر است، حتی اگر قدرت ذخیره سازی کمتری داشته باشد.

تعداد محدودی از آیفون های چهار گیگابایتی نسل اول که هرگز فعال نشده اند در فهرست فروش ای بی وجود دارد که قیمت آن ها از حدود 5 هزار دلار آغاز می گردد و تا 10 هزار دلار می رسد. اما آیفون های چهار گیگابایتی کارنموده به عنوان یک گجت بازنشسته در کشوی میز تحریر، هنوز یک دستگاه ارزشمند محسوب می شوند. نسخه های اصلی چهار گیگابایتی که همچنان از آن ها استفاده می گردد، عمدتاً بین 100 تا 350 دلار به فروش می رسند، اما یک فروشنده برای آیفون چهار گیگابایتی خود 1200 دلار درخواست نموده است.

آی پاد لمسی جان لنون

آی پاد تاچ 16 گیگابایتی نسخه جان لنون با جعبه اصلی و هدفون، که در سال 2007 ارائه شده است، برای بعضی از نسخه های دست نخورده تر این آی پاد، در ای بی قیمت پایه 500 دلار در نظر گرفته شده است. این بسته ویژه آی پاد همراه با چهره و نام ، جان لنون خواننده، گیتاریست و ترانه سرای گروه بیتلز عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • استیو جابز، اسرار آیفون و اپل را فاش می نماید | حرف i در محصولات شرکت از کجا آمده است؟

اگرچه او اگر زنده بود، با استفاده از نام و چهره اش در چنین محصولی به احتمال زیاد مخالفت می کرد اما صرفا استفاده از نام و چهره جان لنون باعث می گردد هواداران امروزی گروه بیتلز و جان لنون برای این دستگاه الکترونیکی ارزش بیشتری قائل شوند. در حالی که فروشنده همه چیزهای دیگر دستگاه را در همان شرایط اولیه نگه داشته، اما شارژر اصلی، همراه دستگاه پست نمی گردد، با این حال آی پاد جان لنون بدون شارژر ارسال نمی گردد و همراه با شارژری نو به دست مشتری خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2152

به "قیمت عجیب و غریب برای محصولات منسوخ شده اپل ، راه پول درآوردن اینجاست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت عجیب و غریب برای محصولات منسوخ شده اپل ، راه پول درآوردن اینجاست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید