خودکفایی متخصصان پالایشگاه اصفهان در بازسازی الکتروموتور پمپ 4004

به گزارش مجله بوشهری ها، الکتروموتور پمپ 4004 با بهره گیری از توان د اخلی صنعتگران شرکت پالایش نفت اصفهان بازسازی ، تعمیر و وارد مدار بهره برداری شد.

خودکفایی متخصصان پالایشگاه اصفهان در بازسازی الکتروموتور پمپ 4004

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش از،جواد شاه محمدی مسوول نگهداری و تعمیرات برق دستگاه های پالایش و مخازن شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: این تجهیز کلیدی صنعت نفت با توان 300 کیلو وات که وظیفه آب رسانی به شرکت را بر عهده دارد و به علت عیوب مکانیکی از کار افتاده بود، در مدت 45 روز با اتکا به دانش روز متخصصان این واحد پالایشگاهی بازسازی و وارد مدار شد.

جواد شاه محمدی اضافه نمود: پالایشگاه اصفهان مجهز به پنج دستگاه موتور شش کیلوولت تلمبه خانه آب رسانی شهری است، که دستگاه آن در سرویس و دو دستگاه در حالت رزرو قرار گرفته است.

او هزینه بازسازی این تجهیز را بدست متخصصان دیگر شرکت های داخلی یک میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: درحالیکه با بهره گیری از توانمندی های صنعتگران داخلی با 87 میلیون ریال هزینه قطعه بازسازی شد.

شرکت پالایش نفت اصفهان سال 1358 راه اندازی شد و اکنون حدود 23 درصد از فرآورده های نفتی مورد احتیاج کشور را تامین می نماید.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 910

به "خودکفایی متخصصان پالایشگاه اصفهان در بازسازی الکتروموتور پمپ 4004" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکفایی متخصصان پالایشگاه اصفهان در بازسازی الکتروموتور پمپ 4004"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید