خوانتورنا: منتظر یک بازی خوب از ایتالیا مقابل ایران باشید

به گزارش مجله بوشهری ها، بازیکن کوبایی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: اگر فردا مقابل ایران ببازیم، کارمان تمام است، پس محکوم به پیروزی هستیم.

خوانتورنا: منتظر یک بازی خوب از ایتالیا مقابل ایران باشید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، عثمانی خوانتورنا درباره بازی فردا مقابل ایران در جام جهانی 2015 گفت: بازی فردا مشکل خواهد بود، چون ایران تیم خوبی است. اگر فردا ببازیم کارمان تمام است، پس باید حتما ببریم. خوب می دانم بازی سختی است. همه می دانیم که بازی آسانی نخواهد بود اما امید خود را از دست نمی دهیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا در پاسخ به این سوال که چه تیمی برنده خواهد شد، گفت: نمی دانم. هم ایتالیا و هم ایران با امید پیروزی به زمین می آیند و هر دو تیم می خواهند که برنده شوند. هر تیمی که خوب بازی کند، برنده خواهد شد.

خوانتورنا در مورد شناختش از تیم ایران گفت: ایران تیم خوبی است. هر سال با بازیکنان با تجربه خود به میدان می آید اما ایتالیا تیم جوانی است و بسیاری از پست ها مانند پاسور در اختیار بازیکنان جوان است. ایتالیا برای بازی فردا کاملا آماده است. امیدواریم که بازی فردا را برنده شویم.

او در مورد سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا توضیح داد: مربی ما خوب، مثبت اندیش و پر انرژی است. ما به زمان احتیاج داریم تا خود را پیدا کنیم، چون یک ماه بیشتر نیست که با او هستیم. همه دوست دارند سریع نتیجه را ببینند اما به زمان احتیاج است. در مجموع تیم ایتالیا آماده است و منتظر یک بازی خوب از ما در برابر ایران باشید.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 426

به "خوانتورنا: منتظر یک بازی خوب از ایتالیا مقابل ایران باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوانتورنا: منتظر یک بازی خوب از ایتالیا مقابل ایران باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید