جزیره ایشیا؛ زیبایی بکر و دیدنی در ایتالیا

به گزارش مجله بوشهری ها، ده ها سال است که کاپری مقصد اصلی سفرهای بین المللی بود. اگر در رویای سفر به سواحل زیبای کاپری هستید، می توانید به همتایش ایشیا سفر کنید. جزیره ایشیا ایتالیا دقیقا در خلیج ناپل قرار گرفته است. جزیره ایشیا در ایتالیا جزیره ای آتشفشانی بوده که بدلیل چشمه های آبگرم، زمین کوهستانی، غذا و نوشیدنی های ارزان قیمت، مقصد مشهوری برای سفرهای بین المللی است. در امتداد خط ساحلی این جزیره، شهرهای کوچک و سواحل شنی شکل گرفته و حدود پنج برابر بزرگتر از کاپری است. با وجود بزرگی و جمعیت بیشتر، هرگز در جزیره ایشیا ایتالیا احساس شلوغی نخواهید کرد. از دیرباز ایشیا مقصد مورد علاقه آلمانی ها، ایتالیایی ها و انگلیسی ها برای سفر بوده است، اما بیشتر آمریکایی ها چیزی از آن نشنیده اند. ما در تابستان از ایشیا دوباره بازدید کردیم. این تجربه سفر با پرواز یونایتد ایرلاینز یا خطوط هوایی ایالات متحده آسانتر از همواره بود و سفر به بهشت تنها بیست دقیقه زمان برد.

جزیره ایشیا؛ زیبایی بکر و دیدنی در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

محل های اقامت

در تمام سطح جزیره ایشیا در ایتالیا با هر قیمتی می توانید هتل پیدا کنید. اما، پیشنهاد ما به شما این است که در نزدیکی لاکو آمانو اقامت کنید، زیرا در این نقطه به راحتی به اسپا، مراکز خرید، رستوران ها و ساحل خلیج سن مونتانو دسترسی خواهید داشت. هتل مزاتور (Mezzatorre) با اسپای گرم بتازگی در جزیره ایشیا ایتالیا بازگشایی شده و مدت هاست که به عنوان یکی از جاذبه های ایشیا شناخته می گردد. این تفرجگاه تشکیل شده است از یک استخر حرارتی داخلی، استخر آب دریا، خلیج های کوچک خصوصی و سالن ناهار خوری متناسب با سطح کلاس دنیای. این هتل مکانی است که هرگز دوست ندارید از آن خارج شوید. در نزدیکی خلیج، روی تپه، اقامتگاه سن مونتانو (San Montano) با ده استخر و منظره ای به شهر لاکوآمنو و ساحل سن مونتانو قرار گرفته است. اقامت در این هتل با طراحی داخلی فوق العاده زیبا، کارکنان صمیمی و خوش اخلاق، رستوران های متعدد و سوییت با استخر خصوصی، اوقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

فعالیت هایی که می توان انجام داد

چشمه های آب گرم

ایشیا، جزیره ای آتشفشانی است، بنابراین چشمه های آب گرم بسیاری در این جزیره پیدا خواهید کرد. اگر هتل محل اقامت شما استخر آب گرم ندارد، می توانید یکی از آب گرم های مشهور در پارک های جزیره را امتحان کنید. جالب است بدانید نیترودی (Nitrodi) قدیمی ترین استخر آب گرم دنیا، در ایشیا واقع شد. علت معروفیت این چشمه، آب شفابخش آن بوده و محلی ها از آب چشمه برای بهبود و جوان سازی پوست استفاده می نمایند. باغ های پوزیدون (Poseidon) یا نگومبا (Negombo) نیز پارک هایی هستند که می توانید از آن ها بازدید کنید و از استخرهایشان که هر یک دمایی متفاوت دارند، لذت ببرید.

سنت آنجلا

یکی از زیباترین بخش های جزیره ایشیا، شهر آنجلا بوده و خیابان های دیدنی و بندر زیبای این شهر مکانی فوق العاده برای پیاده روی و قدم زدن است.

غذاخوری های معروف

بار کالیس (Calise)

در این بار از سه فروشنده می توانید شیرینی های فوق العاده، قهوه و نوشیدنی خنک بگیرید و پس از پیاده روی در آفتاب گرم جزیره ایشیا بنوشید.

دنی مایسون (Dani Maison)

اگر به جزیره ایشیا سفر کردید، حتما این رستوران دو ستاره میشلی را امتحان کنید. غذا کامل و سرویس دهی به شکل مناسب و جذابی انجام می گردد. البته، این رستوران کمی گران قیمت است.

ایل دلفینو (Il Delfino)

این رستوران ساده، یکی از بهترین ارائه دهنده های غذاهای دریایی در جزیره ایشیا است. حتما، به شما پیشنهاد می کنیم که ماهی سرخ شده مخلوط را امتحان کنید.

رستوران بار دا کوکو (Ristorante Bar da Coco)

در این رستوران در کنار خوردن غذای تازه دریایی، منظره ای خیره نماینده و زیبا از جزیره ایشیا را تماشا خواهید کرد. اگر در خصوص انتخاب غذا مطمئن نیستید، می توانید از گارسون بخواهید که طبق سلیقه شما گزینه هایی را پیشنهاد کند.

رستوران لاتوره (La Torre Restaurant)

این رستوران در هتل مزاتور قرار گرفته است و اگر محل اقامت شما در جزیره باشد، غذای شما در این رستوران آماده و سرو می گردد. از بین غذاهای این رستوران حتما بشقاب هشت پا را امتحان کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 934

به "جزیره ایشیا؛ زیبایی بکر و دیدنی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره ایشیا؛ زیبایی بکر و دیدنی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید