جدایی ستاره پرسپولیس نزدیک شد ، جابه جایی بزرگ در تیم یحیی گل محمدی

به گزارش مجله بوشهری ها، شایعات زیادی پیرامون جابه جایی بازیکنان با رسیدن به پنجره نقل وانتقالاتی نیم فصل به گوش می رسد و این قصه در خصوص باشگاه پرسپولیس هم صدق می نماید.

جدایی ستاره پرسپولیس نزدیک شد ، جابه جایی بزرگ در تیم یحیی گل محمدی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بر همین اساس، بعضی رسانه ها حدس هایی در خصوص لیست مازاد سرخپوشان برای نیم فصل انجام داده اند که وجه مشترک اغلب آنها، قرارگرفتن نام سیامک نعمتی در این لیست است. اینطور به نظر می رسد که هافبک 28 ساله پرسپولیس بعد از حدود 5 سال بازی در این تیم، آماده جدایی از جمع سرخپوشان شده است. نعمتی که از پیکان به پرسپولیس آمد، در پست های مختلف برای قرمزها بازی نموده و در مجموع حضور پیروز و اثرگذاری هم در این تیم داشته است. او به طور تخصصی یک هافبک نفوذی است، اما برای پرسپولیس در پست هایی مثل وینگر و مدافع راست و حتی مهاجم مکمل بازی نموده. نعمتی سال جاری قربانی ترافیک شدید پرسپولیس در خط میانی شد و نتوانست فرصت چندانی برای بازی پیدا کند، در نتیجه جدایی احتمالی اش از این تیم اتفاق چندان عجیبی نخواهد بود؛ مخصوصا که او مشتریانی هم در لیگ برتر دارد.

بدون تردید، مهم ترین خاطره ای که نعمتی برای پرسپولیسی ها ساخته، به گلزنی او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر مربوط می گردد. قرمزها که بازی رفت را یک بر صفر برده بودند، در مسابقه برگشت با همین نتیجه از حریف عقب افتادند، اما سیامک گل زد و تیمش را به نخستین فینال آسیایی رساند؛ هرچند خود او در دقایق پایانی بازی رفت برابر کاشیما از داور کارت قرمز گرفت و دست برانکو را در اوج قحطی بازیکن، لای پوست گردو گذاشت. جدایی احتمالی نعمتی از پرسپولیس در حالی است که قرارداد این بازیکن به تازگی و در خردادماه به مدت 2 سال تمدید شده بود که این مسئله جای تعجب دارد. اگر تصمیم گل محمدی برای قراردادن نعمتی در لیست مازاد قطعی باشد، او می تواند از این فرصت برای معاوضه سیامک با یک بازیکن دیگر استفاده کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2149

به "جدایی ستاره پرسپولیس نزدیک شد ، جابه جایی بزرگ در تیم یحیی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی ستاره پرسپولیس نزدیک شد ، جابه جایی بزرگ در تیم یحیی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید