تی سی ال رونمایی کرد؛ اولین موبایل جهان که نمایشگر آن دو بار تا می گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، در سال 2019، شرکت چینی TCL یک نمونه اولیه گوشی تاشو با دو لؤلا را به نمایش گذاشت. آن نمونه هنگامی که کاملاً باز می شد، به یک تبلت 10 اینچی تبدیل می شد. اکنون، پس از پنج سال، TCL CSOT اولین گوشی تاشو با نمایشگر سه تکه و دو لؤلا را در نمایشگاه SID 2024 رونمایی نموده است. میزان صفحه نمایش این گوشی در حالت کاملاً باز 7.85 اینچ است.

تی سی ال رونمایی کرد؛ اولین موبایل جهان که نمایشگر آن دو بار تا می گردد

براساس گزارشی تازه، گوشی تاشو تازه TCL در نمایشگاه SID 2024 کالیفرنیا به نمایش گذاشته شد. این گوشی از صفحه نمایش سه تایی استفاده می نماید که TCL آن را Free-type نامیده است، و به شکل های G و Z تا می گردد. زمانی که صفحه نمایش 7.85 اینچی کاملاً صاف باشد، نسبت تصویر آن مطابق با یک تبلت معمولی خواهد بود.

گوشی تاشو TCL با نمایشگر سه تکه و دو لؤلا

یکی از مسائل نمونه های اولیه گوشی های هوشمند تاشو سه تایی، ضخامت آن ها بوده است. به گزارش سایت My Drivers، گوشی تاشو TCL تنها 427 میکرون ضخامت دارد. بعلاوه حسگر تشخیص چهره سه بعدی آن در زیر صفحه نمایش تاشو قرار گرفته است.

از حسگر تشخیص چهره سه بعدی می توان برای تأیید هویت کاربر هنگام بازکردن قفل گوشی یا پرداخت ها و موارد دیگر استفاده کرد. بعلاوه تراکم پیکسلی این نمایشگر 420 PPI است که باعث می گردد ابعاد بالای گوشی کیفیت صفحه نمایش را چندان تغییر ندهد.

این نمایشگر بعلاوه رفریش ریت متغیر مبتنی بر LTPO را ارائه می دهد که بسته به محتواهای بصری، از 1 تا 120 هرتز تغییر می نماید و بعلاوه دارای مصرف انرژی کمی است. هنوز معین نیست که برنامه بلندمدت TCL برای عرضه این گوشی چیست.

طی سال های گذشته بعضی شرکت های مطرح مانند هواوی و سامسونگ نیز ظاهراً قصد داشته اند چنین گوشی هایی را توسعه دهند. محتمل است هواوی در امسال میلادی چنین دستگاه تاشویی را عرضه کند که نمایشگر بزرگ 10 اینچی خواهد داشت.

شرکت TCL، در کنفرانس SID 2024 بعلاوه از اولین پنل 4K دنیا با رفرش ریت 1000 هرتز رونمایی کرد.

منبع: دیجیاتو

منبع: انتخاب
انتشار: 1 خرداد 1403 بروزرسانی: 1 خرداد 1403 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2259

به "تی سی ال رونمایی کرد؛ اولین موبایل جهان که نمایشگر آن دو بار تا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تی سی ال رونمایی کرد؛ اولین موبایل جهان که نمایشگر آن دو بار تا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید