تعویض نمایشگر گوشی های تاشو چقدر هزینه دارد؟

به گزارش مجله بوشهری ها، در سال 2019 بالاخره اولین گوشی های تاشو راهی بازار شدند و از آن موقع شرکت هایی مانند سامسونگ، هواوی، موتورولا و شیائومی از گوشی های تاشو رونمایی نموده اند. مهم ترین ویژگی این گوشی ها نمایشگر انعطاف پذیر آن ها است که اگر مسئله ای برای آن ها به وجود بیاید، باید مبلغ زیادی را برای تعویض نمایشگر هزینه کنید. در همین رابطه، در ادامه به هزینه تعویض نمایشگر گوشی های تاشو مختلف می پردازیم.

تعویض نمایشگر گوشی های تاشو چقدر هزینه دارد؟

گلکسی زد فلیپ

این گوشی طراحی ساده و جذابی دارد و قیمت آن هم نسبت به دیگر گوشی های تاشو منطقی تر محسوب می گردد. بر اساس اعلام سامسونگ، کاربران برای تعویض نمایشگر اصلی باید 499 دلار بپردازند و تعویض پنل پشتی که حاوی نمایشگر بیرونی است، 99 دلار هزینه در پی دارد.

گلکسی زد فلیپ 3

این گوشی از طراحی مشابه با نسل قبلی بهره می برد ولی قیمت آن به 999 دلار رسیده، در برابر نفوذ آب مقاوم است و نمایشگر بیرونی آن هم عظیم تر شده است. سامسونگ اعلام نموده کاربران با پرداخت 369 دلار می توانند نمایشگر اصلی را تعویض نمایند و در صورت خرابی نمایشگر بیرونی هم باید مبلغ 99 دلار بپردازند.

گلکسی فولد

این اولین گوشی تاشوی سامسونگ است که همان ابتدا به علت بروز بعضی مسائل عرضه آن به تعویق افتاد و سامسونگ طی چند ماه پیروز به رفع کردن این مسائل جدی شد. گلکسی فولد با قیمت تقریبا 2000 دلاری که داشت به طور محدود به بعضی بازارها راه پیدا کرد. کاربران آمریکایی که طی چند ماه اول بعد از عرضه این گوشی را خریده بودند، با پرداخت 149 دلار می توانستند نمایشگر گوشی تاشو گلکسی فولد را تعویض نمایند. اما برای دیگر کاربران، هزینه تعویض این نمایشگر 600 دلار است.

گلکسی زد فولد 2

دومین گوشی تاشوی سامسونگ توانست بسیاری از مسائل نسل قبلی را رفع کند و با بهره گیری از محافظ شیشه ای مخصوص هم نمایشگر تاشو آن دوام بیشتری به ارمغان آورد. در سایت سامسونگ آمده که تعویض نمایشگر اصلی این گوشی 549 دلار هزینه در پی دارد که مقرون به صرفه تر از نسل قبلی است و کاربران با پرداخت 139 دلار قادر به استفاده از نمایشگر بیرونی تازه نفسی هستند.

گلکسی زد فولد 3

سامسونگ مدتی قبل از گلکسی زد فولد 3 رونمایی کرد که از ویژگی های جذابی مانند اسنپدراگون 888، بدنه ضد آب، دوربین زیر نمایشگر و پشتیبانی از قلم S Pen بهره می برد. اگر این گوشی از دستتان بیفتد و نمایشگر اصلی آسیب ببیند، برای تعویض آن باید 479 دلار هزینه کنید و هزینه تعویض نمایشگر بیرونی هم 149 دلار است.

هواوی میت ایکس و ایکس اس

هواوی برای اولین گوشی تاشوی خود تصمیم گرفت از رویکرد نوی استفاده کند و نمایشگر اصلی را در بخش بیرونی استفاده کرد. این گوشی فقط راهی بازار چین شد و کاربران ساکن این کشور برای استفاده از نمایشگر نو چاره ای جز پرداخت 1010 دلار ندارند که تقریبا نصف قیمت این گوشی محسوب می گردد. هواوی مدتی بعد از گوشی ایکس اس رونمایی کرد که تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد و در این میان هزینه تعویض نمایشگر اصلی را با کاهش قابل توجه به 555 دلار رساند.

هواوی میت ایکس 2

هواوی برای گوشی ایکس 2 تصمیم گرفت مانند سامسونگ نمایشگر تاشو را به بخش داخلی منتقل کند و البته قیمت این گوشی به 3000 دلار افزایش پیدا کرد. بر اساس سایت هواوی، آسیب رساندن به نمایشگر اصلی این گوشی به معنای ضرر 883 دلاری برای کاربران است که تقریبا قیمت مدل استاندارد هواوی P40 به شمار میرود. هزینه تعویض نمایشگر بیرونی هم 124 دلار است.

موتورولا ریزر

موتورولا برای اولین گوشی مجهز به نمایشگر تاشو تصمیم گرفت از طراحی کلاسیک سری گوشی های ریزر استفاده کند و این گوشی با قیمت 1500 دلار راهی بازار شد. طبق گزارش های منتشر شده، تعویض نمایشگر این گوشی 299 دلار هزینه در پی دارد که این یعنی کاربران با استفاده از این گوشی، پایین ترین مبلغ را برای تعویض نمایشگر تاشو هزینه خواهند کرد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1705

به "تعویض نمایشگر گوشی های تاشو چقدر هزینه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض نمایشگر گوشی های تاشو چقدر هزینه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید