فراوری شیشه رفلکس به روش نانو در فریمان

به گزارش مجله بوشهری ها، کارخانه صنعتی شیشه فلوت کاویان فریمان توانسته است با فراوری شیشه به روش نانو عمده مصارف صنعتی و خودرویی را انجام دهد و به 5 قاره دنیا صادر می نماید.

فراوری شیشه رفلکس به روش نانو در فریمان

جعفری مدیر عامل شرکت شیشه فلوت کاویان فریمان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: این کارخانه یکی از بزرگترین فراوری کنندگان شیشه در سطح کشور است که با سرمایه گذاری بالغ بر 51 میلیون یورو در سال 96 به بهره برداری رسید.

او اضافه نمود: در این کارخانه انواع شیشه فلوت، رفلکس و اینه در سایز ها و ابعاد مختلف از 1/6 میل تا 19 میل فراوری می گردد.

مدیر عامل این کارخانه ادامه داد: بزرگترین سایز فراوری شیشه در این کارخانه 6 متر × 3/66 جانبو سایز است که فراوری می گردد.

جعفری بیان نمود: عمده مصارف شیشه جانبو در این کارخانه در مصارف صنعتی، ساختمانی و خودرویی انجام می گردد.

او توضیح داد:220 هزار تن در سال محصولات شیشه در ضخامت ها و سایز های مختلف فراوری می گردد که از این بین 30 درصد سهم صادرات به 5 قاره دنیا می گردد.

مدیر عامل این کارخانه تاکید نمود: به جز فراوری شیشه به روش فلوت، رفلکس و اینه هم فراوری می گردد که شیشه های رفلکس به روش نانو تکنولوژی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند.

جعفری اظهار کرد: در روش فراوری شیشه رفلکس به روش نانو توانایی فراوری شیشه های خود تمیز شونده، کنترل کننده انرژی و ضد بخار در این محصول وجود دارد.

/ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1109

به "فراوری شیشه رفلکس به روش نانو در فریمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری شیشه رفلکس به روش نانو در فریمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید