تناقض بین خبر سایت فدراسیون والیبال و اظهارات عضو هیات رئیسه

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، پس ازگذشت حدود 9 ماه از برکناری محمد وکیلی در تیم نوجوانان، روز چهارشنبه رئیس فدراسیون والیبال، مسعود آرمات را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان معرفی کرد.

تناقض بین خبر سایت فدراسیون والیبال و اظهارات عضو هیات رئیسه

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

سایت رسمی فدراسیون والیبال پس از خاتمه جلسه هیات رئیسه با انتشار خبری مسعود آرمات را در حالی به عنوان سرمربی معرفی کرد. در این خبر عنوان شده بود که داورزنی چند گزینه را به عنوان گزینه های نهایی به هیات رئیسه پیشنهاد داده تا از بین آنها یکی به عنوان سرمربی انتخاب گردد.

این در حالی است که براساس اظهار نظر عضو هیات رئیسه فدراسیون، داورزنی فقط یک گزینه را در این نشست مطرح نموده و همان یک نفر هم سرمربی تیم نوجوانان شده است.

خبر منتشر شده در سایت رسمی فدراسیون

محمود افشار دوست در مصاحبه با خبرنگاران، پیشنهاد کردن چند گزینه برای راهنمایی تیم نوجوانان در جلسه هیات رئیسه را رد کرد و گفت: فقط اسم آرمات به عنوان گزینه نهایی مطرح شد. آ نچه که داورزنی به صورت گزارش در هیئت رئیسه عنوان کرد ماحصل مشورت هایی بود که با بعضی از اعضای کمیته فنی انجام داده بود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال ادامه داد: طبق گزارش مطرح شده از سوی رئیس فدراسیون، 20 گزینه برای راهنمایی تیم نوجوانان مورد آنالیز قرار گرفته اند که نقطه نظرات بعضی از اعضای کمیته فنی گرفته شده اما آنچه داورزنی به هیات رئیسه پیشنهاد داد فقط مسعود آرمات بود و نام گزینه دیگری مطرح نشد.

این جلسه همچنین دو غایب عظیم شد. بهنام محمودی نیز در این جلسه به دلیل اعتراض به عدم صدور حکمش حاضر نشد. فریبا محمدیان نیز از اعضای اصلی هیات رئیسه غایب بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1272

به "تناقض بین خبر سایت فدراسیون والیبال و اظهارات عضو هیات رئیسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تناقض بین خبر سایت فدراسیون والیبال و اظهارات عضو هیات رئیسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید