تجهیزات پژوهش سراهای دانش آموزی زیستی نوسازی می گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،پژوهش سراهای دانش آموزی را انبار مهمات آموزشی می نامند. فضایی که فرصت یادگیری اثربخش با استفاده از آخرین فناوری های روز را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. این مراکز آموزشی هدف یک فراخوان همکاری در ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته است تا با یاری توان داخلی، این مراکز تجهیز شوند.

تجهیزات پژوهش سراهای دانش آموزی زیستی نوسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

چند سالی است که پژوهش سراهای دانش آموزی به عنوان یکی از مهم ترین قطب های علمی کشور فعالیت می نمایند و نقش مهمی در فرایند پژوهش دانش آموزان دارند. خرید و نوسازی تجهیزات این مراکز در استان ها نیازی است که قرار است با همکاری علاقه مندان و فعالان این حوزه محقق گردد.

شناسایی امکانات موجود در پژوهش سراها به تفکیک منطقه ای، احصاء تخصص ها وتوانمندی های موردنیاز برای زمینه سازی و علاقه مندی دانش آموزان به محیط های آزمایشگاهی و فراوری، تهیه محتوای آزمایشگاهی، شناخت زنجیره آزمایشگاهی مرتبط با زیست فناوری، تعریف سرفصل های آموزشی از جمله مواردی است که در این فراخوان مورد تاکید است.

این فراخوان برای تهیه کیت های آموزشی، تشویق گروه های آموزشی در حوزه زیست فناوری، تهیه کیـت هـای آموزشـی و لوازم مصرفی منتشر شده است. قرار است این اقلام توسط گروه های آموزشی همکار با ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه دانش آموزی خریداری و در اختیار پژوهش سراها قرار گیرد.

این طرح افزایش سهم ایران در بـازار جهانی زیست فناوری و توسعه طرح های پایه ای که منجر به آمـوزش هدفمنـد و عمـومی در حـوزه زیسـت فنـاوری می گردد را به دنبال دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 952

به "تجهیزات پژوهش سراهای دانش آموزی زیستی نوسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات پژوهش سراهای دانش آموزی زیستی نوسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید