بچه آن قدر بزرگ شده که جلوی بودجه استقلال را بگیرد؟

به گزارش مجله بوشهری ها، پیشکسوت استقلال معتقد است تیم با شرایطی که دارد باید از لیگ کنار بکشد.

بچه آن قدر بزرگ شده که جلوی بودجه استقلال را بگیرد؟

به گزارش خبرآنلاین، وقتی باشگاه الاهلی به استقلال نامه زد که نمی تواند مهدی قایدی را به این تیم بدهد، انگار تیر خلاص را به سمت استقلال نشانه رفت! قایدی به تیم فرهاد ملحق شد تا نکونام با گذاشتن یک استوری در صفحه شخصی خود نشان دهد چقدر از شرایط استقلال ناراحت است. وقتی سرمربی استقلال از کلمه بیچاره استفاده می نماید عمق فاجعه را می رساند و در پی آن هم بازیکنان یکی پس از دیگری از شرایط اسفناک استقلال صحبت به میان می آورند.

این نشان می دهد هنوز لیگ آغاز نشده استقلال به لحاظ روحی هم که شده چند امتیازی از رقبا عقب است. خیلی ها حتی پیش بینی می نمایند که وجود چنین شرایطی به خاطر این است که نکونام را از تیم استقلال فراری دهند و از سوی دیگر پدر آقای سرمربی در حالی که روز گذشته بین طرفداران بود به این نکته اشاره نمود که همچنان بچه اجازه نمی دهد تیم استقلال نفس راحت بکشد.

در چنین شرایطی چه توقعی است که تیم پرطرفدار استقلال بخواهد در آرامش خودش را برای آغاز فصل آماده کند؟ به همین خاطر و درباره شرایط ویژه تیم استقلال با علی موسوی مهاجم سابق استقلال هم کلام شدیم.

جواد نکونام آن قدر به ستوه آمده و از شرایط استقلال ناراحت است که دوباره از کلمه بیچاره در استوری خود استفاده نموده است. نظرتان در مورد شرایط به وجود آمده چیست؟

این استوری نشان می دهد که چقدر حال استقلال بد است. اما من معتقد هستم که سرمربی تیم استقلال نباید روحیه تیمش را به هم بریزد.

یعنی نکونام اشتباه کرد که آن استوری را گذاشت؟

اشتباه نکرد به هر حال حقیقت تیمش را فاش کرد اما این مسأله برای روحیه تیمش خوب نیست و بیش از پیش به استقلال ضربه وارد می گردد. من یک توصیه در این شرایط برای استقلالی ها دارم.

چه توصیه ای؟

اینکه یک سال از لیگ کنار بکشند. اگر قرار باشد با این گریه و آه و حسرت در لیگ بازی نمایند قطعاً استقلال لطمه خواهد خورد، پس بهتر است کنار بکشند تا اوضاع شاید بعد از یک سال آرام گردد. باور کنید در فضای مجازی و حتی در خیابان همه طرفداران به ما می گویند چرا حرف نمی زنی؟ ما به عنوان پیشکسوت تیم چه می توانیم بگوییم؟ اصلاً چه کسی به حرف ما گوش می دهد.

فعلاً تیم های رقیب استقلال برای آغاز لیگ تا دندان مسلح شده اند و این مسأله جای نگرانی برای استقلال دارد. به همین علت است که این جمله را چند بار تکرار می کنم که بهتر است استقلال از لیگ کنار بکشد این برترین لطفی است که می توانند حداقل در حق طرفداران شان انجام دهند.

هیچ وقت استقلال به این شرایط اسفناک رسیده بود؟!

من از مسائل پشت پرده خبر ندارم اما واقعیت این است که این تیم مثل یک بانک ورشکسته شده است و حامی هم ندارد. برترین اتفاق این است که مثل بانک ورشکسته کنار برود و فصل بعدی را با دست و توپ پر برگردد. اگر استقلال با این شرایط پا در لیگ بگذارد به دو روز نکشیده مربی اش استعفا می دهد، بعد مدیرعاملش می رود و بهانه دست بازیکنانش می افتد که درست بازی ننمایند. فکر می کنم در نهایت استقلال به سرنوشت عجیبی دچار گردد.

من خودم را جای نکونام می گذارم فکر می کنم در چنین شرایطی اگر قرار پیدا می کردم، قطعاً می رفتم و کنار می کشیدم. باور کنید ما این روزها حکم طرفدار استقلال را داریم و با این شرایط خیلی اذیت می شویم اما صدای مان به کسی نمی رسد و فقط اذیت می شویم.

بچه آن قدر بزرگ شده که جلوی بودجه استقلال را بگیرد؟

نکته اینجا است که آقای خطیر آمد تا به استقلال یاری کند اما دیگر خبری از او نیست! خطیر نمی تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است مگر خطیر میلیاردر است که بتواند بودجه تزریق کند. استقلال به پول احتیاج دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل نماید اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی نمایند.

به همین علت هم قایدی و محبی رفتند!

درست است. قایدی و محبی را قرار بود با چه پولی نگه دارند؟ باشگاه اماراتی پول زیادی می خواست استقلال نتوانست پرداخت کند در نهایت قایدی رفت.

به همین علت هم این روزها فقط بازیکن جوان می خرند.

بازیکن جوان خوب است اما تیم هایی مثل استقلال احتیاج به بازیکنان بزرگ دارند، اما بازیکن جوان نمی تواند در شرایط سخت کار را برای استقلال دربیاورد.

عده ای از کارشناسان معقتد هستند در این شرایط استقلال فقط می تواند روی پنجمی حساب باز کند!

من به شما می گویم استقلال با این تیم به لیگ برود بدترین تیم های لیگ جلوی این تیم شاخ می شوند چون الان تیم استقلال را یک تیم بیچاره می دانند و این برای تیم بزرگی مثل استقلال خیلی بد است.

پدر آقای نکونام دوباره در جمع طرفداران صحبت کردند و به این نکته اشاره نمودند که بچه همچنان استقلال را اذیت می نماید!

من بچه را نمی شناسم اما این آدم یعنی آن قدر بزرگ است که جلوی بودجه استقلال را بگیرد؟ بعید می دانم او این قدر بزرگ باشد. مشکل استقلال بی توجهی مسئولان ورزش است و اینکه بودجه ای به این تیم نمی دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2222

به "بچه آن قدر بزرگ شده که جلوی بودجه استقلال را بگیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه آن قدر بزرگ شده که جلوی بودجه استقلال را بگیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید