بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل

به گزارش مجله بوشهری ها، بهترین مناطق آنتالیا

شهر آنتالیا مرکز استانی به همین نام بوده و از جمله شهرهای توریستی بسیار مهم در کشور ترکیه به شمار می رود. این شهر به عنوان مرکز جهانگردی و تفریحی در ترکیه شناخه شده و دارای جاذبه های بسیاری می باشد. بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه ها خودنمایی می نمایند. آنتالیا دارای منطقه ای قدیمی به نام قلعه چی می باشد. بافت خاص منطقه قدیمی این شهر خیابان های کم عرض و پیچ و خم دار بوده و دارای خانه های قدیمی محصور شده با دیواره های قرون وسطایی می باشد. آنتالیا با توجه به میزان سواحل خود و پرچم های آبی بسیار، یکی از رکورد دارترین مناطق در جذب جهانگرد به سوی خود بوده و خط ساحلی ان را سراسر هتل ها با امکاناتی بی نظیر فرار گرفته اند. در این مطلب می خواهیم بهترین مناطق آنتالیا را که می توانید برای اقامت خود انتخاب کنید به شما معرفی نماییم پس با خبرنگاران همراه شوید.

بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل

منطقه کمر | Kemer

کمر منطقه ای است که در فاصله 40 کیلومتری به سمت جنوب آنتالیا قرار گرفته و میزان شوری آب در این منطقه بالا نیست. نام این منطقه از دیوار بلندی که در جلوی روستا برای جلوگیری از ورود سیل کشیده شده بود گرفته شده است. توسعه و رشد این شهر بر اساس گسترش گردشگر صورت گرفته و سراسر آن را هتل های مجلل، رستوران ها، کافه ها و سواحل زیبا فرا گرفته است. آب های شفاف و زلال این منطقه می تواند فرصتی را برای گشت زنی با کشتی یا قایق به وجود آورده و همچنین افراد می توانند در این مناطق با شنا یا غواصی کردن در سواحل زیبای آن لذت ببرند. تفریگاه های مجهز و ساحلی منطقه کمر باعث شده تا علاقه مندان به دریانوردی و قایقرانی، سواحل بکر این منطقه را برای لذت بردن خود استفاده کنند.

ساحل منطقه کمر جزء مناطقی است که پرچم آبی دارد. اصطلاح پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا ارائه شده و به معنی سواحل پاک و تمیز و دارای بالاترین استانداردهای زیست محیطی می باشد. منطقه کمر آنتالیا یکی از مکان های دیدنی بوده و آب و هوای تابستان های آن در طول روز به بیش از 32 درجه و کمتر از 10 درجه نخواهد رسید. از جمله هتل هایی که در این منطقه و یا نزدیکی آن وجود دارند می توان به Orange County Resort Hotel، Rixos Sungate، PGS Hotels Rose Residence Beach می توان اشاره کرد. برای پیدا کردن هتل های منطقه کمر پیشنهاد می دهیم به صفحه رزرو هتل خارجی بروید و پس از انتخاب مقصد آنتالیا، نام محله را برگزینید.

منطقه بلک | BELEK

این منطقه دارای یکی از بهترین سواحل و زمین های گلف در آنتالیا می باشد. س.احل زیبای بلک در فاصله 36 کیلومتری در شرق شهر آنتالیا قرار گرفته اند. به دلیل وجود جنگل های کاج و ساحل ماسه ای، صنعت توریسم در این منطقه بسیار رواج داشته و مورد توجه گردشگران می باشد. از سوی دیگر این منطقه دیدنی فاصله زیادی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و … نداشته و شما می توانید به راحتی در این منطقه علاوه بر تفریحات ساحلی، از مکان های تاریخی و باستانی نیز بازدید نمایید. طول خط ساحلی در این منطقه 17 کیلومتر بوده که تاسیسات و هتل های بسیار مدرنی را از سال 1990 درون خود جای داده است.

فاصله این منطقه با پارک ملی کورشونلو نیز 20 کیلومتر می باشد. دسترسی به منطقه بلک آسان بوده و راحت ترین راه آن عبور از شهر آنتالیا می باشد. این ناحیه در حال حاضر بیش از 50 هتل و مرکز گردشگری 5 ستاره را در خود جای داده و 10 عدد دیگر نیز در حال ساخت می باشد که در مجموع تعداد تخت هایی که می توانند پذیرا باشند به بیش از 47 هزار عدد خواهد رسید. اغلب هتل های 5 ستاره این منطقه بسیار لوکس می باشند و می توان به Rixos Premium Belek، Titanic Deluxe Belek Beach، Ela Quality Resort Belek اشاره کرد.

منطقه لارا | LARA

منطقه لارا یکی دیگر از بهترین مناطق آنتالیا با آب های شفاف و دریایی ملایم بوده که به سرعت گسترش یافته است. این گسترش همچنان ادامه یافته تا جایی که به یکی از جذابترین مکان ها برای اقامت و استراحت گردشگران تبدیل شده است. منطقه لارا نزدیک ترین ناحیه به شهر آنتالیا بوده و تنها 6 کیلومتر در سمت شرق این شهر قرار گرفته است. لارا دارای شواحلی با شن های طلایی و سنگریزه ها بوده و دریای آن نیز امواجی ملایم دارند. بسیاری از بخش های سواحل منطقه لارا برای گردشگران با امکانات بسیار زیادی تجهیز شده اند.

این سواحل از صخره های آنتالیا شروع شده و تا بخش های پایینی آبشار دودن Düden به طول چندین کیلومتر امتداد می یابد. جالب است بدانید که بیش از یک میلیون و هشتصد هزار متر مربع از نواحی ساحل در منطقه لارا قرار گرفته است. هتل های بسیار متنوعی در این ناحیه وجود داشته که از جمله آن ها می توان به Kervansaray Lara Hotel، Grand Park Lara، Ramada Resort Lara اشاره کرد.

منطقه سیده | SIDE

یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری ترکیه و از جمله بهترین مناطق آنتالیا برای اقامت گردشگران می باشد. این منطقه بندری در عین حال دارای نواحی تاریخی و باستانی نیز می باشد. امروزه به دلیل وجود ساختارهای تاریخی، فروشگاه ها و رستوران های بسیار و همچنین نواحی ساحلی زیبا بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفته است. منطقه سیده کمی دورتر از سایر بخش های آنتالیا بوده اما وجود آثار تاریخی آن باعث می گردد تا گروه خاصی از بازدیدکنندگان که علاوه بر تفریحات ساحلی، علاقه مند به آثار باستانی می باشند را نیز به سوی خود جلب نماید.

در غرب ناحیه سیده مرکز گردشگری کوم کوی (KumKōy) واقع شده و همچنین در فاصله 15 کیلومتری شمال آن بوجاک شیهلار (Bucakşihlar) قرار گرفته است. توجه کنید که در این مناطق بازدید از حمام های رومی، کلیساها، آرامگاه ها و بازارهای تاریخی را از دست ندهید. از جمله هتل های این منطقه می توان به Royal Alhambra Palace، VONRESORT Golden Coast، Roma Beach Resort & Spa اشاره کرد.

آنتالیا در شرق دریای مدیترانه و در جنوب غربی کشور ترکیه واقع شده است. رودخانه آکسو از این شهر عبور نموده و در انتهای خود به آبشار دودن خواهد رسید. بهترین مناطق آنتالیا از جمله نواحی می باشد که از سراسر دنیا گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند. هتل های این نواحی با ارائه تمام امکانات باعث شده اند تا مسافران نیازی به خروج از اقامتگاه خود نداشته باشند. شهرت این شهر به دلیل داشتن پرچم های بسیار در سواحل آن بوده که از سوی اتحادیه اروپا برای پاکیزگی و شفافیت سواحل خود دریافت نموده اند. گفتنی است بدانید که سواحل و بهترین مناطق آنتالیا دارای بالاترین استانداردهای زیست محیطی در سراسر دنیا می باشد. بهترین روش برای رزرو هتل در آنتالیا سایت های اینترنتی هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 889

به "بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید