برگزاری دوشنبه های کسب و کار به وسیله جهاددانشگاهی خراسان شمالی

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران/خراسان شمالی به همت معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، رویداد دوشنبه های کسب و کار با برگزاری رویدادهای آموزشی و مشاوره ای در حوزه اشتغال و کارآفرینی به صورت رایگان برگزار می گردد.

برگزاری دوشنبه های کسب و کار به وسیله جهاددانشگاهی خراسان شمالی

حسن خوش صفا، معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، گفت: دوشنبه های کسب و کار با هدف آموزش و توانمندسازی و توسعه کسب و کار و کارآفرینی و در قالب سلسله دوره های آموزشی تخصصی و عمومی کوتاه مدت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی همیشه در عرصه اشتغال و کارآفرینی و ارائه خدمات آموزشی فعال بوده و افزایش آگاهی عمومی و تخصصی، حمایت از ایده ها، ارتقاء و توانمندسازی جوانان، کارآفرینان و صاحبان کسب و کار از ماموریت های این نهاد است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی ، جهاددانشگاهی دارای یکی از گسترده ترین و پیشرفته ترین شبکه های آموزشی در سراسر کشور را دارا است که طراحی، تدوین و تصویب بیش از 700 اسم دوره در 7 گروه آموزشی تخصصی از جمله اقدامات در این زمینه است.

بکارگیری فن آوری های آموزشی روز و برخورداری از سامانه یکپارچه آموزش های مجازی، فراوری بسته های آموزشی تخصصی استاندارد در گروه های آموزشی مختلف، بومی سازی مدل آموزش های بین المللی در ایران جایگزین شرکت های خارجی، ارائه فعالیت های آموزشی دانش محور، مهارت محور، پژوهش محور، شغل محور و محصول محور، ارتباط با مراکز آموزش های بین المللی عالی و تخصصی پیشرفته و صدور گواهی مشترک از قابلیت های حوزه آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی است.

وی اضافه کرد: بعلاوه بر اساس تفاهم نامه منعقده مابین جهاددانشگاهی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاددانشگاهی مجری طرح توسعه مشاغل خانگی در کشور است.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از آسیب شناسی طرح های قبلی و انجام مطالعات داخلی و خارجی در سال 1396 طراحی و به تصویب رسید. به منظور اجرای و پیاده سازی این طرح، جهاددانشگاهی به اسم یک نهاد توسعه ای، واسطه ای و تسهیلگر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار با بهره مندی از شبکه های افقی و عمودی گشت. در ضمن جهاد دانشگاهی با استفاده از شبکه کارشناسان، مشاوران و تسهیلگران خود در سراسر کشور در نظر دارد با بهره مندی از ظرفیت های تمامی سازمان های دولتی و غیر دولتی بویژه بخش خصوصی، حلقه های مفقوده و خلا طرح های مشابه قبلی را شناسایی و نقش و صندلی مشاغل خانگی در اقتصاد کشور را توسعه دهد.

خوش صفا ادامه داد: علاقمندان، کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و کلیه متقاضیان و فعالان عرصه کسب و کار و کارآفرینی می توانند جهت مشاهده و ثبت نام در دوره های آموزشی دوشنبه های کسب و کار به سایت اینترنتی معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی به آدرس http://khs.jde.ir/fa و http://jdrouyesh.ir مراجعه کنند و جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 058-32285739-32728750 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1759

به "برگزاری دوشنبه های کسب و کار به وسیله جهاددانشگاهی خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوشنبه های کسب و کار به وسیله جهاددانشگاهی خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید