برگزاری بزرگترین رویداد تاریخ با موضوع هوش مصنوعی

به گزارش مجله بوشهری ها، بزرگترین رویداد تاریخ روابط عمومی کشور با موضوع هوش مصنوعی به مدت سه روز با هدف تاکید بر استفاده از ابزارهای نوین برای پیشرفت روابط عمومی، روابط عمومی حرفه ای، روابط عمومی و صنعت، اهمیت و جایگاه روابط عمومی و ارتباط بین الملل و تاثیرات روابط عمومی کارآمد در توسعه و پیشرفت سازمان ها در دی ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری بزرگترین رویداد تاریخ با موضوع هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران، سیدغلامرضا کاظمی دینان، رییس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران و رییس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی، امیرعباس تقی پور، دبیرکل باشگاه و بهنام تقی پور، دبیر شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی در سفر به استان گلستان با علی متکی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان ملاقات و گفت وگو کردند. در این ملاقات، بر همکاری های مشترک در ارتقای سواد رسانه و توسعه مهارت های حرفه ای کارشناسان روابط عمومی دستگاه های استان توافق شد.

دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران در این ملاقات از برگزاری همایش تخصصی روابط عمومی ها با رویکرد هوش مصنوعی و نمایشگاه توانمندی های روابط عمومی در کشور طی سه روز اطلاع داد و گفت این برنامه در دی ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

امیرعباس تقی پور اظهار داشت: در این همایش و نمایشگاه بر استفاده از ابزارهای نوین برای پیشرفت روابط عمومی، روابط عمومی حرفه ای، روابط عمومی و صنعت، اهمیت و جایگاه روابط عمومی و ارتباط بین الملل و تاثیرات روابط عمومی کارآمد در توسعه و پیشرفت سازمان ها پرداخته خواهد شد.

این همایش و نمایشگاه با کوشش ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی های کشور و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران برگزار می گردد.

245245

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2229

به "برگزاری بزرگترین رویداد تاریخ با موضوع هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بزرگترین رویداد تاریخ با موضوع هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید