برف و باران در جاده چالوس، هراز و فیروزکوه ، احتمال وقوع بهمن و کولاک ؛ مسافران قبل از تردد با این شماره تماس بگیرند

به گزارش مجله بوشهری ها، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال و قزوین- رشت اطلاع داد.

برف و باران در جاده چالوس، هراز و فیروزکوه ، احتمال وقوع بهمن و کولاک ؛ مسافران قبل از تردد با این شماره تماس بگیرند

به گزارش خبرنگاران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بعلاوه گفت: احتمال وقوع بهمن و کولاک برف در جاده های استان های لرستان، خوزستان، کهگیلویه وبویر احمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، سمنان، خراسان شمالی، قم و ایلام وجود دارد.

سازمان راهداری از کاربران جاده ای و مسافران خواست با کسب آخرین اطلاعات شرایط راه ها از سامانه های اطلاع رسانی 141، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته باشند و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

بر اساس اعلام مرکر مدیریت راه های کشور نیز با وجود برودت هوا در شبانه روز گذشته سفر برون شهری تا 13 درصد افزایش یافته است.

مرکز مدیریت راه ها هم اکنون ترافیک سنگینی را در آزادراه قزوین- کرج محدوده پل فردیس و بعلاوه در بیشتر مقاطع محور شهریار- تهران گزارش داده است.

تردد در محورهای شمالی نیز روان اما همراه با بارندگی گزارش شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2156

به "برف و باران در جاده چالوس، هراز و فیروزکوه ، احتمال وقوع بهمن و کولاک ؛ مسافران قبل از تردد با این شماره تماس بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در جاده چالوس، هراز و فیروزکوه ، احتمال وقوع بهمن و کولاک ؛ مسافران قبل از تردد با این شماره تماس بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید