برزیلی ها هم به صف مشتریان ابراهیموویچ پیوستند

به گزارش مجله بوشهری ها، پس از ایتالیایی ها، یک تیم فوتبال در برزیل هم به فهرست تیم هایی که خواهان عقد قرارداد با ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی هستند، اضافه شد.

برزیلی ها هم به صف مشتریان ابراهیموویچ پیوستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، باشگاه فلامنگوی برزیل هم به کورس رقابت برای عقد قرارداد با زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی پیوست.

ابراهیموویچ تا ماه دسامبر (دو ماه دیگر) با گلکسی قرارداد دارد اما به نظر می رسد که دوران بازیگری او در این تیم به پایان رسیده باشد چون تیمش با قبول شکست برابر رقیب همشهری از صعود به مراحل پایانی مرحله پلی آف MLS باز ماند.

گفته می شود که سه تیم ایتالیایی اینتر، بولونیا و ناپولی خواهان جذب ابراهیموویچ هستند اما حالا فلامنگو هم به این فهرست اضافه شده است. این تیم برزیلی در حال حاضر گلزنی مانند گابریل باربوسا دارد که در این فصل هم گل های فراوانی به ثمر رسانده است. او اما بازیکن اینتر است و به صورت قرضی در فلامنگو بازی می کند. گفته می شود که احتمال دارد اینتر در پایان سال میلادی جاری، بخواهد بازیکن برزیلی اش را به ایتالیا برگرداند که در این صورت فلامنگو مجبور می شود جای خالی او را با خرید یک مهاجم جدید پر کند و یکی از گزینه های این باشگاه هم ابراهیموویچ است.

فلامنگو در تابستان به جذب ماریو بالوتلی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا تمایل نشان داد اما او ترجیح داد که به ایتالیا برشود و برای تیم برشا بازی کند.

در حال حاضر از ناپولی به عنوان تیمی که بیشترین شانس را برای جذب ابراهیموویچ دارد یاد می شود. این بازیکن 38 ساله اخیراً یک مستند درباره زندگی دیه گو مارادونا اسطوره ناپولی دیده و ظاهراً تحت تأثیر آن قرار گرفته و می خواهد مانند مارادونا بازی در ناپولی را تجربه کند. کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی ناپولی زمانی که هدایت پاری سن ژرمن را برعهده داشت برای یک فصل (13-2012) ابراهیموویچ را تمرین داد و شناخت کافی از او دارد. گفته می شود که این مرد ایتالیایی به مسئولان باشگاه برای اقدام جهت جذب ایبرا چراغ سبز نشان داده است.

ابراهیموویچ پیش از این با سه تیم یوونتوس، اینتر و میلان، هفت فصل در سری A بازی کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 430

به "برزیلی ها هم به صف مشتریان ابراهیموویچ پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزیلی ها هم به صف مشتریان ابراهیموویچ پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید