بازدید استاندار تازه قم از دو بیمارستان

به گزارش مجله بوشهری ها، شاهچراغی در بازدید از دو بیمارستان بر ایمنی جمعی با تسربع در عملیات واکسیناسیون عمومی تاکید نمود.

بازدید استاندار تازه قم از دو بیمارستان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی،استاندار نو قم در اولین روز کاری خود با حضور در بیمارستان های شهید بهشتی و امیرالمومنین(ع) از فرایند درمان بیماران کرونایی استان بازدید و از زحمات کادر درمان قدردانی کرد.

استاندار قم در این بازدید مهم ترین راه کنترل کرونا در سطح استان را رعایت شیوه نامه ها و بعلاوه واکسیناسیون همگانی مطرح نمود و گفت: با آغاز بیماری در سطح استان و کشور مردم به میدان آمدند و حضور ارزشمند مردم در رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی بخش بزرگی از مسائل را مرتفع کرد.

شاهچراغی با تأکید بر لزوم واکسیناسیون همگانی گفت: علما، بزرگان و مراجع تقلید با میل و اختیار در مقابل این بیماری واکسینه شده اند و بهتر است مردم با الگو گرفتن از این بزرگان هر چه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام نمایند.

او با اشاره به کاهش محسوس بیماران بستری کرونایی پس از واکسیناسیون گفت: بسیاری از کسانی که در حال حاضر در مراکز درمانی بستری هستند واکسن نزده اند و آمارها به خوبی گواه این موضوع است.

استاندار با اشاره به همدلی ،همکاری و از خودگذشتگی کادر درمان برای مقابله با کرونا گفت: امیدواریم با این همدلی ها و از خودگذشتگی ها هرچه سریعتر شاهد بهبودی بیماران کرونایی در سطح استان باشیم.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1832

به "بازدید استاندار تازه قم از دو بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار تازه قم از دو بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید