بارش پراکنده باران در 13 استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها ، این دریا مواج است

به گزارش مجله بوشهری ها، سازمان هواشناسی در آخرین پیش بینی ها از شرایط جوی از رگبار باران، بارش تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

بارش پراکنده باران در 13 استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها ، این دریا مواج است

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی اعلام نمود که امروز دوشنبه در استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام و غرب همدان رگبار و رعدوبرق ، وزش باد شدید موقت ، در منطقه ها مستعد ریزش تگرگ و در بخش هایی از خوزستان و ارتفاعات البرز غربی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

علاوه بر این ، امروز در ارتفاعات و دامنه های جنوبی زاگرس در استان های کرمان، شمال شرق فارس ، یزد و بخش هایی از سیستان و بلوچستان ابرناکی ، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

سه شنبه سامانه بارشی در نواحی شمال غرب ، غرب ، مرکز، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و غربی ، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت و در منطقه های از جنوب شرق کشور در استان های کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان نیز رگبار و رعدوبرق انتظار می رود.

چهارشنبه در بخش هایی از شمال غرب ، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز، مرکز، جنوب شرق کشور و طی روزهای پنجشنبه و آدینه در بعضی منطقه ها از نیمه شرقی کشور و ارتفاعات البرز بارش ادامه خواهد داشت .

دوشنبه در شمال شرق ، جنوب غرب ، غرب ، مرکز و دامنه های جنوبی البرز و سه شنبه در نوار شرقی و جنوب کشور وزش باد نسبتا شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می گردد.

امروز و فردا شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2184

به "بارش پراکنده باران در 13 استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها ، این دریا مواج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش پراکنده باران در 13 استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها ، این دریا مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید