بارخوان: این پیروزی فضای تیم را تغییر داد

به گزارش مجله بوشهری ها، سرمربی موقت بارسلونا از پیروزی برابر دیناموکیف شاد است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

بارخوان: این پیروزی فضای تیم را تغییر داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، بارسلونا در دیدار برگشت برابر دیناموکیف هم به پیروزی دست پیدا کرد تا با 6 امتیاز شانس خود را برای صعود از این گروه به عنوان تیم دوم بیشتر کند.

سرجی بارخوان پیروزی آبی اناری ها برابر دیناموکیف را ارزشمند توصیف کرد.

سرمربی موقت آبی اناری ها بعد از بازی گفت: بازی امروز بسیار مهم بود. قبل از بازی نگرانی را در چهره بازیکنان می دیدم اما بعد از بازی شرایط به کلی تغییر کرد. این پیروزی به ما کمک خواهد کرد و باعث می شود تا در بازی های بعدی با انگیزه و روحیه بهتری به میدان رویم.

او ادامه داد: خوشحالیم که آنسو فاتی توانست گلزنی کند. حضور او درمیدان باعث می شود تا ممفیس با آزادگی بیشتری بازی کند و این فرصت های ما را بیشتر خواهد کرد.

بارخوان درباره بازگشت دمبله گفت: بارسلونا در کارهای هجومی به بازیکنی مانند دمبله نیاز دارد. او می تواند در هر بازی سرنوشت ساز ظاهر شود. دمبله برای نخستین بار در فصل جاری به میدان رفت و امیدوار هستیم که در ادامه فصل مسئله ای برای همراهی تیم نداشته باشد.

بارسلونا با پیروزی در این بازی 6 امتیازی شد این درحالی است که بایرن مونیخ با 12 امتیاز در صدر قرار گرفته است و صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد تاحدود زیادی قطعی کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1834

به "بارخوان: این پیروزی فضای تیم را تغییر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارخوان: این پیروزی فضای تیم را تغییر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید