این سه خیابان بیشترین موش را دارند

به گزارش مجله بوشهری ها، رضا شرفی با اشاره به پیغام های مردمی ثبت شده در مرکز 137 پلاس و طرح شهردار من گفت: امحاء جانوران موذی به ویژه موش از جمله درخواست های پرتکرار مردم از سازمان مدیریت پسماند است که با توجه به اهمیت و ضرورت جلب رضایت مردم به عنوان ذینفعان اصلی شهر به وسیله شهرداری تهران، پیگیری و تحقق این خواسته بسیار مهم و در اولویت خدمت رسانی ما خواهدبود.

این سه خیابان بیشترین موش را دارند

شرفی، مبنای اقدام در امحاء جانوران موذی را پیغام های 137 پلاس و گزارش ناظران امور منطقه ها سازمان مدیریت پسماند برشمرد و گفت: بر اساس پیغام های دریافتی نقشه تراکم محل تجمع موش و جانوران موذی آماده شده و مبنای اقدام و عمل ما در فاز یک طرح، سه پهنه خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شریعتی و بلوار کشاورز است.

او توضیح داد: پس از یک دوره اقدام، گزارش گیری و تحلیل مجدد صورت گرفته و در صورت کاهش یا جابه جایی محل تراکم، اقدامات فاز های بعدی انجام خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، بهره گیری از تجارب پیروز شهرداری های کشور به ویژه شهرداری مشهد و استفاده از محصولات شرکت های دانش بنیان در زمینه امحاء موش و جانوران موذی مورد تاکید و توجه این سازمان قرار گرفته است.

منبع: همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2194

به "این سه خیابان بیشترین موش را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سه خیابان بیشترین موش را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید