اولگنار سولسشایر: می خواهیم کاری کنیم که بازیکنان منچستریونایتد ازفوتبال لذت ببرند، با اتحاد به اوج بازمی گردیم

به گزارش مجله بوشهری ها، اولگنار سولسشایر، اتحاد را رمز بازگشت مجدد تیم فوتبال منچستریونایتد به اوج می داند.

اولگنار سولسشایر: می خواهیم کاری کنیم که بازیکنان منچستریونایتد ازفوتبال لذت ببرند، با اتحاد به اوج بازمی گردیم

به گزارش خبرنگاران ، اولگنار سولسشایر در مصاحبه با تلویزیون باشگاه منچستریونایتد، اتحاد و کوشش را رمز بازگشت شیاطین سرخ به دوران اوج نامید.

سرمربی جدید تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: ما با اتحاد و کوشش توانایی بازگشت به روزهای خوب گذشته را داریم. تعداد فراوان بازی های پیش رو به هیج وجه برای ما مشکل محسوب نمی گردد، زیرا 23 بازیکن فوق العاده داریم که قرار است در بازی های پیش رو هر کدام شانس بازی کردن پیدا نموده و نشان دهند بازیکن خوب منچستریونایتد هستند.گروه آنالیروز خوبی اینجا مشغول به کار است. وقتی من وارد کمپ شدم آنها در حال بررسی بازی های کاردیف بودند، اما کار ما تنها مختص به تحلیل رقبا نیست و بازیکنان باید بدانند قادر به انجام چه کارهایی هستند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: ما می خواهیم کاری کنیم که بازیکنان منچستریونایتد از فوتبال بازی کردن لذت ببرند. مشتاقم دوباره طرفداران را ملاقات کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 28

به "اولگنار سولسشایر: می خواهیم کاری کنیم که بازیکنان منچستریونایتد ازفوتبال لذت ببرند، با اتحاد به اوج بازمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولگنار سولسشایر: می خواهیم کاری کنیم که بازیکنان منچستریونایتد ازفوتبال لذت ببرند، با اتحاد به اوج بازمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید