استقرار 5500 نیروی گارد ملی آمریکا برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله بوشهری ها، گارد ملی آمریکا حدود 5500 نفر از نیروهای خود را در 32 ایالت مستقر نموده تا با شیوع ویروس کرونا مقابله نمایند.

استقرار 5500 نیروی گارد ملی آمریکا برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، گارد ملی آمریکا با اعلام این مطلب که حدود 5500 نیرو برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در 32 ایالت مستقر شده اند، اضافه نمود: تعداد این نیروها بر اساس نیازهای ایالت های مختلف تغییر خواهد نمود و ماموریت اصلی این نیروها عبارتند از آموزش افراد برای استفاده از تجهیزات حفاظتی و جمع آوری نمونه ها و حفاظت از تاسیساتی است که آزمایش های پزشکی و دارویی در آنها انجام می گردد. حفاظت از نیروهای کارد بهداشت و سلامت، حمایت لجستیکی و یاری به پاکسازی اماکن عمومی نیز از دیگر خدمات نیروهای گارد ملی آمریکا خواهد بود.

بر اساس این گزارش، استقرار نیروهای گارد ملی آمریکا در ایالت های مختلف در شرایطی است که دولت های فدرال و ایالتی قصد دارند کنترل ویروس کرونا را در دست بگیرند. تا به امروز بیش از 26 هزار نفر در سراسر آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده و 348 نفر نیز جان باخته اند.

آزمایش ویروس کرونای 6 نیروی گارد ملی آمریکا نیز تا به امروز مثبت بوده است. همه ایالت های آمریکا و منطقه کلمبیا در واکنش به شیوع ویروس کرونا اعلام شرایط فوق العاده نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 812

به "استقرار 5500 نیروی گارد ملی آمریکا برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 5500 نیروی گارد ملی آمریکا برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید