ادامه دیدار های خبرساز سارا خادم الشریعه در اسپانیا

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران- سارا خادم الشریعه بهترین دختر شطرنج باز ایرانی که چندماه قبل و در جریان اتفاقات اتفاق افتاده در ایران به اسپانیا مهاجرت کرد، برای دومین بار، تصاویری از ملاقات های خبرسازش در اسپانیا منتشر نموده است.

ادامه دیدار های خبرساز سارا خادم الشریعه در اسپانیا

به گزارش خبرنگاران، سارا که چند روز بعد از حضورش در اسپانیا به ملاقات نخست وزیر اسپانیا رفته بود، اینبار و به تازگی به ملاقات فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید رفته است. او و همسرش که برای تماشای ملاقات رئال مادرید و ویارئال به برنابئو رفته بودند، در حاشیه همین بازی با فلورنتینو پرس ملاقات کردند. البته که سارا تصویری هم از خودش در کنار روبرتو کارلوس یکی از چهره های قدیمی باشگاه رئال مادرید هم منتشر نموده و از لفظ اسطوره برای او استفاده نموده است.

مهاجرت سارا خادم الشریعه به اسپانیا در شرایطی انجام شده که او گفته قصدی برای تغییر تابعیت ندارد و یک روز به ایران برخواهد گشت. پیش تر فدراسیون شطرنج فاش نموده بود که قصد داشته با سارا مذاکراتی برای حضور در تیم ملی ایران با وجود مهاجرت کردن داشته باشد که ملاقات سیاسی اش با نخست وزیر اسپانیا، این امکان را از بین برده است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2178

به "ادامه دیدار های خبرساز سارا خادم الشریعه در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه دیدار های خبرساز سارا خادم الشریعه در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید