ادامه فعالیت Kik Messenger با مدیریت جدید

به گزارش مجله بوشهری ها، پیغام رسان Kik Messenger از این پس، فعالیت خود را با مدیریت جدید در فضای مجازی ادامه می دهد.

ادامه فعالیت Kik Messenger با مدیریت جدید

به گزارش خبرنگار ، اپلیکیشن Kik Messenger در ماه های اخیر بخش گسترده ای از فعالیت خود را به کار در زمینه پرداخت های اقتصادی و مبادلات بانکی تخصیص داده بود ولی حالی با تغییر در مالکیت این برنامه و انتخاب مدیران جدید، پیغام رسان Kik Messenger قوی تر در گذشته به عنوان اپلیکیشنی برای ارتباط کاربران با یکدیگر فعالیت خود را ادامه می دهد. البته سرویس های مرتبط با پرداخت های اقتصادی هم چنان در این نرم افزار فعال هستند.

راه اندازی سرویس Nest Aware جدید توسط گوگل

پیغام رسان Kik Messenger در اروپا و آمریکا هواداران تقریبا زیادی دارد و بسیاری از این افراد برای کارهای روزانه خود نظیر ارتباط با دوستان، پرداخت های بانکی و یا ارسال و دریافت فایل های مختلف از این برنامه استفاده می نمایند. اگرچه این نرم افزار نسبت به پیغام رسان هایی نظیر واتس اپ و تلگرام ظرفیت بسیار محدودتری دارد ولی مدیران آن همیشه کوشش نموده اند نسخه های بروزرسانی شده Kik Messenger در بازه های زمانی کوتاه به کاربران ارائه دهند.

تغییر در مالکیت اپلیکیشن Kik Messenger

صاحب جدید این پیغام رسان گفت: ما تمرکز خود را روی برطرف سریع و کم هزینه اشکالات و خلاص شدن از هرزنامه ها قرار داده ایم. برای اینکه به هدف خود برسیم یا مجبور شویم مدت کوتاهی بعضی از سرویس های Kik Messenger مانند گفت و گوی صوتی و چت تصویری را قطع کنیم. ما همیشه به دنبال منافع مشترک خود با کاربران هستیم و با کوشش این نقاط قوت مشترک را تقویت می کنیم.

تقریبا مثل هر پیغام رسان و شبکه اجتماعی دیگری Kik Messenger نیز در برهه هایی از زمان فعالیت خود دچار نقص امنیتی شده و مجبور به قطع سرویس های خود شده است. مدیران سابق این نرم افزار دارای پرونده های فساد اقتصادی در دادگاه های آمریکا هستند ولی هیچ کدام از اتهامات وارد شده به این افراد هنوز ثابت نشده و مراحل دادرسی همچنان ادامه دارد.

حال باید منتظر ماند و دید اپلیکیشن Kik Messenger در آینده چگونه قابلیت های خود را در جهت بیشتر شدن رضایت کاربران ارتقاء می دهد و از هرگونه نفوذ کاربران غیرمجاز به حریم شخصی اعضای این پیغام رسان جلوگیری می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 403

به "ادامه فعالیت Kik Messenger با مدیریت جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فعالیت Kik Messenger با مدیریت جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید