اخراج خبرنگاران به خاطر فیلمبرداری از تمرین پرسپولیس

به گزارش مجله بوشهری ها، فیلمبرداری یک خبرنگار تازه وارد از تمرین پرسپولیس باعث شد همه حاضران در استادیوم شهید کاظمی به بیرون فرستاده شوند.

اخراج خبرنگاران به خاطر فیلمبرداری از تمرین پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، این را دیگر همه می دانیم که تمرینات پرسپولیس در فاصله 48 ساعت مانده به بازی های این تیم، پشت درهای بسته برگزار می گردد. امروز اما این اتفاق نیفتاد و دیدیم که خبرنگاران و عکاسان زیادی در محل تمرین حضور داشتند و بعد از 40 دقیقه همه آنها را بیرون کردند.

درباره این موضوع اما روایت دیگری هم شنیدیم و آن، اینکه فیلمبرداری یک خبرنگار تازه وارد از تمرین باعث اخراج خبرنگاران و عکاسان شده است. حتی طرفداران هم از استادیوم بیرون رانده شدند و نظرشان این بود که حضور یکی از خبرنگاران استقلالی آنها را از پرسپولیس دور نموده است.

گویا اواسط تمرین این خبرنگار که پیش از این در محل تمرین پرسپولیس ندیده بودیمش، اقدام به فیلمبرداری از مراحل آماده سازی شاگردان برانکو نموده که مارکو متوجه این قضیه می گردد و بعد از لحظاتی برانکو دستور می دهد هیچ خبرنگار، عکاس و هواداری در محل تمرین نباشد. بعد هم از اطرافیان و مسئولان تیم گله کرد که چرا دو روز مانده به بازی، در های استادیوم را باز گذاشته اند.

2 - 165

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 16

به "اخراج خبرنگاران به خاطر فیلمبرداری از تمرین پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج خبرنگاران به خاطر فیلمبرداری از تمرین پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید