احیای 100 واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی قزوین

به گزارش مجله بوشهری ها، 100 واحد تولیدی راکد و غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین در سال جهش تولید احیا و به چرخه تولید بازمی گردند.

احیای 100 واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین اظهار کرد: بیشتر این واحدها جزو صنایع کوچک هستند و راه اندازی دوباره آنها کمک زیادی به تکمیل زنجیره های تولید استان خواهد کرد.

حمیدرضا خانپور افزود: این واحدهای تولیدی طی یک دهه اخیر به دلیل مسائل مالی از جمله کمبود مواد اولیه، نبود بازار و نوسانات این حوزه، کمبود سرمایه در گردش، فرسودگی ماشین آلات و به روزرسانی نشدن، بدهی بانکی، سوء مدیریتیا اختلاف با شرکا و... غیرفعال شده بودند.

وی بیان نمود: در سال 99 بخش زیادی از توان و انرژی خود را در کنار جذب سرمایه گذاران جدید و حمایت از واحدهای تولیدی فعال به راه اندازی کارخانجات راکد اختصاص دادیم.

خانپور گفت: 100 واحد تولیدی راکد یاد شده از طریق جذب سرمایه گذاران جدید، تغییر خط تولید، دریافت تسهیلات مالی و... به چرخه تولید بازخواهند گشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: با راه اندازی این واحدها برای هزار و 500 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

خانپور یادآور شد: در حال حاضر نزدیک به 200 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان راکد و غیرفعال هستند یا با کمترین ظرفیت به تولید می پردازند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 942

به "احیای 100 واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای 100 واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید