آپدیت عظیم پابجی موبایل در راه است

به گزارش مجله بوشهری ها، پابجی موبایل یکی از محبوب ترین بازی های گوشی های هوشمند است و توسعه دهنده های آن اعلام کردند قرار است بعد از دو سال، نسخه کامل بازی را روز 8 سپتامبر (18 شهریور) عرضه نمایند. از طرف دیگر یک تورنومنت برای این بازی با مجموعه جایزه دو میلیون دلار به هدف برگزاری در ماه نوامبر برنامه ریزی شده است.

آپدیت عظیم پابجی موبایل در راه است

همان طور که از اسم بازی پابجی موبایل معین است، این بازی نسخه جمع وجور شده بازی عظیم پابجی برای گوشی های هوشمند است. بازی پابجی سال 2017 برای کامپیوترهای شخصی عرضه و به یکی از عظیمترین پدیده های صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شد و رکوردهای زیادی مانند بازیکن های هم زمان استیم را شکست. نسخه موبایلی پابجی اوایل سال 2018 عرضه شد و توانست مانند برادر عظیمتر خود پیروز گردد. البته بعد از مدت کوتاهی بازی هایی مثل فورتنایت و ایپکس لجندز توانستند پابجی را کنار بزنند اما نسخه موبایل پابجی همچنان با قدرت ادامه می دهد.

در طول این دو سال با این که پابجی موبایل حسابی محبوب شد ولی هنوز بازی در مرحله آزمایشی به سر می برد و نسخه کامل آن عرضه نشده. به گفته سازنده پابجی موبایل یعنی شرکت تنسنت، نسخه 1.0 بازی با توجه به دستگاه شما می تواند نسبت به نسخه قبلی پابجی موبایل تا 30 درصد افزایش نرخ فریم و تا 76 درصد کاهش لگ داشته باشد.

در نسخه 1.0 پابجی موبایل قرار است اجزای گیم پلی بازی مانند لابی، چتربازی و دویدن بهبود یابند. همچنین توسعه دهنده ها قول بهبود های گرافیکی مانند بهبود بافت ها، مدل ها، نورپردازی، پوشش گیاهی، آسمان، آب، دود را داده اند.

در کنار این آپدیت جدید، شرکت تنسنت از یک مسابقات جدید برای پابجی موبایل خبر داده. این تورنومنت مسابقات قهرمانی جهان پابجی موبایل نام دارد و رقابتی بین تمام بازیکن ها حرفه ای پابجی موبایل در کل جهان سر مجموعا دو میلیون دلار پول است. توسعه دهندگان بازی گفته اند به دلیل شرایط فعلی بیماری، حضور حضار ممکن نیست اما اگر شرایط مهیا گردد، لیگ پابجی موبایل اواخر نوامبر امسال آغاز می گردد.

در سال های اخیر بازار مسابقات بازی های ویدیویی خیلی گرم شده است. توسعه دهنده های بازی ها کوشش می نمایند عظیمترین مسابقات ممکن را برای بازی خود ترتیب دهند؛ زیرا این مسابقات باعث جلب توجه زیادی به بازی می گردد. برخی بازی ها به دلیل تعادل مناسب شان کاملا کشش تبدیل شدن به یک بازی رقابتی حرفه ای را دارند ولی بازی هایی مانند پابجی به دلیل تأثیر بیش از حد شانس روی صندلی بازیکن ها اصلا برای رقابت حرفه ای مناسب نیستند. این مسابقات بیش تر برای جلب توجه و جذب کردن بازیکن های بیش تر برگزار می شوند.

بازی پابجی موبایل یکی از عظیمترین بازی های حال حاضر در بین بازی های گوشی های هوشمند است و تجربه قابل قبولی با توجه به پلتفرم اش ارائه می دهد. این بازی طی این دو سال در کشورمان بسیار پرطرفدار شده و می توانید همین حالا آن را برای موبایل خود دانلود کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1131

به "آپدیت عظیم پابجی موبایل در راه است" امتیاز دهید

1 کاربر به "آپدیت عظیم پابجی موبایل در راه است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت عظیم پابجی موبایل در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید