آغاز تمرینات ملی پوشان کاراته ایران در پاریس

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، مرحله دوم رقابتهای کاراته وان در سال 2020 جمعه چهارم بهمن ماه به میزبانی فرانسه در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس آغاز می شود. برای حضور در این مسابقات بر اساس اطلاعات درج شده بر روی سایت مسابقات 703 کاراته کا از 92 کشور ثبت نام کرده اند.

آغاز تمرینات ملی پوشان کاراته ایران در پاریس

از ایران نیز 19 کاراته کا ثبت نام خود را قطعی کرده اند که اعضای تیم ملی در ادامه تلاش خود برای کسب امتیازات لازم در جهت قطعی کردن سهمیه های المپیک، بعد از حضور در رقابتهای سری A شیلی، عصر روز گذشته وارد پاریس شده و با نظر کادر فنی امروز صبح را استراحت کرده و تمرینات خود را در نوبت عصر آغاز می کنند.

نعیما خواجوی و حسین روحانی دو عضو کادر فنی تیم ملی به همراه علی اصغرآسیابری امروز راهی پاریس شده تا به دیگر اعضای تیم ملحق شده و تمرینات خود را از فردا آغاز خواهند کرد.

ضمن اینکه سایر کاراته کاهایی که به صورت شخصی برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند، سه شنبه آینده راهی پاریس خواهند شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی بعد از رقابتهای شیلی، امتیاز رقابتهای کاراته وان (Premier) پاریس، دبی، سالزبورگ و رباط نیز در راه کسب سهمیه المپیک محاسبه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 622

به "آغاز تمرینات ملی پوشان کاراته ایران در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز تمرینات ملی پوشان کاراته ایران در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید