43اثر ملی دریافت کننده مهراصالت صنایع دستی درهمدان رونمایی می شود

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، بهجت عباسی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 500 بسته فرهنگی برای مهمانان این جشنواره تدارک دیده شده است، گفت: 400 هدیه با آرم جشنواره نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

43اثر ملی دریافت کننده مهراصالت صنایع دستی درهمدان رونمایی می شود

وی اضافه نمود: 100 کارت دعوت به منظور تحویل به هنرمندان و سرمایه گذاران بخش صنایع دستی صادر شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ادامه داد: فضای میدان های آرامگاه بوعلی و باباطاهر آماده حضور مهمانان شده و 6 بنر جشنواره در مکان های تفریحی و تاریخی شهر از سوی این سازمان نصب شده است.

عباسی با تاکید براینکه هماهنگی ها به منظور بازدید مهمانان از اماکن گردشگری شهر صورت گرفته است، عنوان کرد: پنج کلیپ گردشگری همدان برای پخش در اتوبوس مهمانان آماده شده است.

عباسی با شاره به اینکه در ایام جشنواره کنترل و نظارت هتل ها انجام می گیرد، گفت: رونمایی از 43 اثر ملی دریافت کننده مهر اصالت یا مهر مرغوبیت کالای صنایع دستی در پنجمین روز جشنواره در هتل باباطاهر انجام می گردد.

وی از برپایی سفره خانه سنتی در محوطه مجتمع سینمایی آوینی خبر داد و اضافه نمود: نمایشگاه ترش و شیرین در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی همدان در روز پنجم جشنواره و همزمان با روز جهانی جهانگردی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 707

به "43اثر ملی دریافت کننده مهراصالت صنایع دستی درهمدان رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "43اثر ملی دریافت کننده مهراصالت صنایع دستی درهمدان رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید