چگونه در اینستاگرام 60 ثانیه ویدئو را در یک استوری بگذاریم؟

به گزارش مجله بوشهری ها، اینستاگرام اخیراً آزمایش یک تغییر اساسی را در پلتفرم استوری خود شروع نموده است که به کاربران امکان می دهد عکس ها و ویدیو های کوتاهی را که به مدت 24 ساعت در استوری می مانند، پست نمایند. این شبکه اجتماعی می خواهد در تلاشی دیگر برای شکست دادن اسنپ چت و تیک تاک، حداکثر طول ویدیو ها را در استوری به 60 ثانیه افزایش دهد.

چگونه در اینستاگرام 60 ثانیه ویدئو را در یک استوری بگذاریم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از اینگجت، در حال حاضر، اگر ویدیویی بیش از 15 ثانیه ضبط یا آپلود کنید، به طور اتوماتیک به چندین داستان مختلف تقسیم می گردد.

با این حال، با این تغییر نو، کاربران می توانند ویدیو هایی را که حداکثر 60 ثانیه طول می کشند، بدون احتیاج به تقسیم آن ها در استوری پست نمایند و ویدیو های تا 60 ثانیه دیگر بخش بندی نمی شوند.

این شرکت بعلاوه در حال آزمایش یک رابط کاربری اصلاح شده برای ارسال استوری است که ذکر حساب های دیگر یا افزودن مکان به پست را آسان تر می نماید. تعیین نیست که اینستاگرام چه زمانی این تغییرات را در دسترس همه کاربران در سراسر دنیا قرار می دهد یا خیر، زیرا در حال حاضر تنها تعداد کمی از کاربران می توانند استوری طولانی تر ارسال نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2128

به "چگونه در اینستاگرام 60 ثانیه ویدئو را در یک استوری بگذاریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در اینستاگرام 60 ثانیه ویدئو را در یک استوری بگذاریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید