ورود آئودی به مسابقات Le Mans و Darke

به گزارش مجله بوشهری ها، شرکت آئودی در نظر دارد عضویت خود در مسابقات فرمول E را پس از اتمام چالش های فصل پیشه رو به سرانجام برساند و فعالیت خود را بر روی مسابقات Le Mans و Darker متمرکز کند.

ورود آئودی به مسابقات Le Mans و Darke

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگاران، بر اساس اطلاعاتی که سخنگوی این شرکت در اختیار رسانه ها قرار داده، آئودی تا سال 2022 به مسابقات داکار وارد می گردد و انتظار می رود بازگشت او به Le Mans در سال 2023 به وقوع بپیوندد. فصل 2020 - 2021 مسابقات فرمول E اولین باری است که شرکت آئودی از یک موتور الکتریکی ساخت کارخانه در اتومبیل مسابقه ای خود استفاده می نماید.

این فصل همچنین آخرین باری است که آئودی در Formula E حضور دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت آئودی در نظر دارد فراوری موتورهای مخصوص برای شرکت در مسابقات فرمول E را ادامه دهد و آن ها را به مشتریان خود بفروشد اما این مجموعه دیگر تمایلی به شرکت در این مسابقات ندارد.

سخنگوی شرکت آئودی در رابطه با برنامه های جدید شرکت آئودی گفت: مسابقات Dakar Rally جایگزینی برای فرمول E خواهد بود. شرکت ما دیگر در مسابقات فرمول E به صورت مستقیم حضور نخواهد داشت اما فروش موتورها به شرکت نمایندگان دیگر در جای خود باقی است. وی همچنین گفت که آن ها به گزینه های دیگر نیز فکر نموده اند و قصد دارند به مسابقات Le Mans بازگردند.

طبق گزارش ها شرکت آئودی در نظر دارد اتومبیل های جدید خود برای شرکت در مسابقات را بر روی شاسی IMSA LMP2 بسازد که به صورت هیبریدی عرضه می شوند. خودروهای جدید آئودی برای مسابقات می توانند 670 اسب بخار را برای ایجاد رقابتی سخت با دیگر شرکت نمایندگان مسابقه فراوری نمایند. لازم به ذکر است؛ شرکت آئودی سال 2012 پس از کسب موفقیت در مسابقات Le Mans از این مجموعه خارج شد و اکنون باری دیگر در نظر دارد به جمع آن ها بازگردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1292

به "ورود آئودی به مسابقات Le Mans و Darke" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود آئودی به مسابقات Le Mans و Darke"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید