هدیه 400 هزار تومانی به زوج های جوان ویژه خرید مبل

به گزارش مجله بوشهری ها، فروشگاه اینترنتی دکورشاپ به عنوان نماینده فروش محصولات چشمه نور، طرح یاری هزینه 400 هزارتومانی جهت خرید مبل ویژه زوج های جوان را در نظر گرفته است.

هدیه 400 هزار تومانی به زوج های جوان ویژه خرید مبل

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دکورشاپ، مشاوره رایگان تلفنی و چت آنلاین، طرح ویژه انواع مبل راحتی برای زوج های جوان و امکان مرجوعی تا 7 روز پس از خرید از جمله مزایای خرید اینترنتی مبل از این فروشگاه مبلمان است.

در این متن به معرفی و راهنمای خرید مبل های دکورشاپ می پردازیم. همچنین، راجع به نحوه چیدمان مبل ها در منزل نیز صحبت می کنیم.

مبل ال پرطرفدارترین مبل راحتی دکورشاپ

مبل ال از جمله مبل های پرطرفدار در بازار مبل راحتی است. مزایای گوناگون این مبل باعث شده اقبال خریداران به آن روزبه روز افزایش یابد. قیمت مبل راحتی ال، نسبت به کاربرد آن، بسیار مقرون به صرفه است. مبل های ال ظاهر بسیار زیبا و ظریفی دارند. و با این که جای نشستن نسبتا زیادی دارند، فضای زیادی را اشغال نمی نمایند. بهتر است مبل های ال با فاصله از دیوارها چیده شوند. در برخی موارد می توان از مبل های چندبخشی به عنوان وسیله ای برای تفکیک اتاق ها استفاده کرد.

مبل های ال برای فضاهای نسبتا مدرن مناسب هستند و اگر چیدمان پذیرایی شما کلاسیک یا سنتی است، استفاده از مبل ال چندان پیشنهاد نمی گردد. شما می توانید قیمت مبل راحتی ال خود را از وبسایت ما مشاهده کنید.

چه مبلی را انتخاب کنم؟

حقیقت این است که انتخاب مبل با توجه به تنوع رنگ و جنس و اندازه و البته مدل مبل راحتی کار سختی است. مبل سلطنتی، مبل کلاسیک یا مبل مدرن و راحتی؟ با ما همراه باشید تا شما را با انواع مبل بیشتر آشنا کنیم. مطمئنا پس از مطالعه این مطلب، خرید اینترنتی مبل راحتی به امری آسان تبدیل خواهد شد.

مبل سلطنتی و استیل

مدل مبل راحتی سلطنتی در دکوراسیون پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مبل سلطنتی و استیل در مقایسه با سایر مبل ها شکیل تر هستند و استفاده از آن ها در فضاهای کوچک توصیه نمی گردد. مبل های استیل به دلیل منبت کاری هایی که دارند، معمولا گران تر نیز هستند.

مبل مدرن و راحتی

تنوع در رنگ و طرح انواع مبل مدرن، سبک زندگی شما را به راحتی تغییر می دهد. بی نظمی شیک و زیبای مبلمان مدرن به شما این امکان را می دهد که با کمترین تجهیزات بهترین دکوراسیون را خلق کنید. تنوع رنگی و اندازه و مدل مبل راحتی مدرن، دست شما را برای خرید اینترنتی مبل راحتی شیک باز می گذارد و هیچ محدودیتی در این حوزه وجود ندارد.

شما می توانید برای مقایسه و خرید انواع ست هفت نفره دکورشاپ، به وبسایت www.decorshop.ir مراجعه کنید.

چه طرح و رنگی مناسب منزل من است؟

انتخاب طرح، رنگ و مدل مبل راحتی شیک یکی از دغدغه های خریداران مبل است. ابعاد فضا و میزان نور موجود در سالن پذیرایی از جمله عوامل مهمی است که در یافتن رنگ و طرح مناسب به شما یاری می نماید. بر اساس اصول طراحی دکوراسیون مبل هایی با طرح های شلوغ یا تیره فضا را کوچک تر از آنچه که هست جلوه می دهند. برای سالن های پذیرایی کوچک از مبلمان راحتی رنگ روشن بهره ببرید تا فضای پذیرایی بزرگ و دلبازتر به نظر برسد.

در صورتی که می خواهید سالن پذیرایی مدرن تری داشته باشید، رنگ مبل را با سایر وسایل موجود در دکوراسیون پذیرایی ست کنید. ست کردن رنگ مبل با کفپوش و رنگ غالب استفاده شده در دکوراسیون پذیرایی یکی از پرکاربردترین روش ها برای انتخاب رنگ مبلمان محسوب می گردد.

مبل راحتی مناسب فضاهای کوچک کدام است؟

اگر می خواهید در حراج مبل راحتی ، مبل جدید راحتی خود را تهیه کنید، طبق اصلی که در بالا اشاره کردیم، در انتخاب مبل برای فضاهای کوچک ضروری است به دنبال طرح های خلوت یا دارای رنگ های روشن و خنثی باشید. این نوع پارچه فضای شما را بزرگ تر نشان می دهند.

کیفیت مبل راحتی جدید را چگونه آنالیز کنیم؟

ابتدا ضروری است با خصوصیات یک مبل راحتی شیک و خوب آشنا شوید. مبل های درجه یک و فاقد عیوب، گارانتی دارند؛ چرا که فروشنده از کیفیت مبل خود مطمئن است. برای همین است که تمام مبل های دکورشاپ با گارانتی یک ساله فوم و بدنه به فروش می رسند. همچنین، مبل های زیبا و بادوام، قابل شستشو هستند. و به هنگام نشستن باعث تعریق نمی شوند. یکی دیگر از نکات مهم در خرید مبلمان، فوم و اسفنج مبل است. معمولا فوم های سرد از بهترین نوع تشکی هستند که در ساخت مبل مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که شکل خود را از دست نمی دهند و داخل مبل فرورفتگی ایجاد نمی گردد.

چگونه مبل راحتی شیک و ایده آل خود را خریداری کنم؟

ما در این راهنمای مختصر سعی کردیم اطلاعات کلی را در اختیار شما بگذاریم. مبل راحتی جدید خود را یک بار از نظر جنس و رنگ پارچه و جنس و رنگ بدنه مورد آنالیز قرار دهید. و یک بار مبتنی بر نیازهای خود و کاربردی که از آن انتظار دارید. مبل راحتی خوب برای شما مبلی است که علاوه بر برخورداری از کیفیت در ساخت، با فضای مورد نظر شما مانند پذیرایی یا اتاق خواب از نظر ابعاد و کاربری تناسب داشته باشد، با سلیقه تان جور باشد و قدرت خرید آن را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی دکورشاپ به عنوان نماینده اصلی فروش آنلاین محصولات چشمه نور، این امکان را فراهم نموده است که مشتریان عزیز محصولات چشمه نور را بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن خریداری نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص طرح ویژه خرید اینترنتی مبل برای زوج های جوان و خرید اینترنتی مبل عروس ، به سایت decorshop.ir مراجعه کنید و یا با شماره 02155040750 تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 606

به "هدیه 400 هزار تومانی به زوج های جوان ویژه خرید مبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه 400 هزار تومانی به زوج های جوان ویژه خرید مبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید