نینتندو قاب هایی خاص طراحی می نماید

به گزارش مجله بوشهری ها، طرح ویژه نینتندو برای نوستالژی بازها رونمایی شد. طرحی که شامل بعضی قاب های ویژه برای کنسول های بازی است.

نینتندو قاب هایی خاص طراحی می نماید

کنسول دستی گیم بوی

اما حالا کمپانی ژاپنی نینتندو خود تصمیم گرفته قاب محافظی برای اسمارتفون ها فراوری کند و با طرح گیم بوی، حس واقعی کنسول دستی محبوبش را به کاربران منتقل نماید.

البته وجود محصول مورد بحث هنوز از سوی نینتندو تأیید نشده، اما آنالیز پتنت های اخیر این شرکت نشان می دهند که ایده قاب محافظ گیم بوی به وسیله نینتندو به ثبت رسیده و به احتمال زیاد، در آینده نه چندان به وسیله این شرکت فراوری خواهد شد.

تصاویر منتشر شده از پتنت نو نینتندو یک قاب محافظ کتابی را نشان می دهند که روی آن فضای خالی در ابعاد نمایشگر گیم بوی قرار داشته و پایین این قسمت، دکمه های A و B، استارت و سلکت با همان چیدمان قدیمی قابل مشاهده هستند. ضمناً یک فضای خالی کوچک نیز برای دوربین گوشی در نظر گرفته شده که احتمال بازگشت قابلیت Game Boy Camera را تقویت می نماید.

احتمالاً اپلیکیشن مخصوصی با امکان اجرای بازی های گیم بوی در حال توسعه است

در زمان بسته بودن قاب، دکمه های آن با صفحه لمسی گوشی در تماس خواهند بود که با توجه به فضای خالی برای نمایشگر، به نظر می رسد شرکت سازنده برنامه ویژه ای برای محصول نو خود داشته و احتمالاً اپلیکیشن مخصوصی با امکان اجرای بازی های کنسول دستی گیم بوی را در دست توسعه دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2126

به "نینتندو قاب هایی خاص طراحی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو قاب هایی خاص طراحی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید