نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن زنان فعال حوزه گردشگری و صنایع دستی

به گزارش مجله بوشهری ها، نشست معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با انجمن زنان فعال حوزه گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن زنان فعال حوزه گردشگری و صنایع دستی

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور در این نشست به بررسی ظرفیت های فعالیت بانوان در حوزه صنایع دستی و گردشگری پرداخت و از آن ها به عنوان پیروز ترین های این حوزه نام برد.

معاون صنایع دستی کشور با اشاره به فعالیت چشمگیر بانوان در حوزه تولید صنایع دستی خواستار حضور هرچه بیشتر بانوان فعال در حوزه مارکتینگ، فروش و صادرات صنایع دستی و فعالیت های مرتبط با گردشگری شد و از برنامه ریزی ها برای حمایت از فعالیت های آن ها در این دو حوزه خبر داد.

در این نشست ضمن بررسی محورهای کاری مشترک به راهکارهای حل مسائل پیش روی زنان صنایع دستی و برنامه های مشترک، هم افزایی برای زنان حضور در نمایشگاه ها و رویداد های فرهنگی و هنری حوزه صنایع دستی، آشنایی با سایر فعالان این حوزه، برگزاری برنامه های ترویجی و تبلیغی و ... بر حمایت همه جانبه از بانوان فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی تأکید شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 188

به "نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن زنان فعال حوزه گردشگری و صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معاون صنایع دستی کشور با انجمن زنان فعال حوزه گردشگری و صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید