فستیوال خرید استانبول 2018، تاریخ فصل حراجی استانبول

به گزارش مجله بوشهری ها، فستیوال خرید استانبول برترین فصل حراجی ترکیه

فصل حراجی استانبول برترین زمان برای خریدی مقرون به صرفه از مشهور ترین برند های ترک در قیمتی بسیار مناسب است. اگر قصد سفر با تور استانبول را دارید و می خواهید در برترین زمان خرید استانبول به ترکیه سفر کنید، حتما پیش از سفر از فصل حراجی های ترکیه با خبر شوید. در زمانی حراجی تمامی مراکز خرید عظیم استانبول نظیر مرکز خرید استانبول مال - Mall of Istanbul، مرکز خرید فروم استانبول - Forum Istanbul، مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول - Istinye Park، مرکز خرید زورلو استانبول - Zorlu Center، مرکز خرید کانیون استانبول - Kanyon Istanbul و ... را در حراجی -sale عظیم خواهید دید و فروشگاه های برند ترک آف هایی اغلب تا نصف قیمت بر روی اجناس خود می گذارند. خوب چرا از این فرصت عالی استفاده نکنیم! مطمئن باشید هزینه سفر به ترکیه با خریدی که در فصل حراجی می کنید جبران می گردد و می توانید قیمت قابل توجهی در هزینه های سفر صرفه جویی کنید.

فستیوال خرید استانبول 2018، تاریخ فصل حراجی استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

فصل حراجی ها یا فستیوال خرید استانبول ترکیهچه تاریخیست ؟

در ابتدا بهتر است بدانید که تاریخ های ثابتی برای حراجی های استانبول وجود ندارد و این موضوع ممکن است شوک کوچکی به شما وارد کند. با این حال، هیچ تاریخ رسمی (کنترل شده به وسیله دولت) برای حراجی های فصلی وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، درست مثل قوانین ترافیک متغیر بوده و عوض می شوند. اساسا، فروش ها، تقریبا در تمام طول سال وجود دارند!

برخی برند های ترک نظیر Colins، برند اِفرور - Efor، برند دی فاکتو - Defacto، برند پوشاک ال سی واکیکی - LC Waikiki، برند توین - Tween، برند هاتیک - Hotic ، برند شلوار جین ماوی جینز، برند شلوار جین LTB، برند وای لاندن - Y London و ... مجموعه های خود را در چهار فصل مختلف عرضه می نمایند. بنابراین وقتی که فصل آینده نزدیک است، آنها اقلام فصول قبلی را در حراجی عرضه می نمایند. از سوی دیگر، برخی مارک ها، مجموعه های خود را تنها به دو فصل تقسیم می نمایند: مجموعه های پاییزه و زمستانه-بهاره و تابستانه. به طور طبیعی، زمان فروش آنها متفاوت از برندهای چهار فصلی قبلی است.

علاوه بر اینها، در روز های خاص نظیر عید نوروز، روز مادر، روز ولنتاین و روزهای مذهبی دیگر تخفیف های خاص هم خورده می گردد. البته این بدین معنا نیست که شما نمی توانید زمان سفر خود را با فصول حراجی ها هماهنگ کنید. در طول سفر به استانبول در زمان مناسب به احتمال 99 درصد به فصل حراجی ها خواهید خورد.

فستیوال خرید تابستانه استانبول ترکیه : فصل حراج تابستانه استانبول

فروش تابستاهی عمدتا زمانی شروع می گردد که دمای هوا بار دیگر شروع به افزایش می نماید. این فروش می تواند هر تاریخی بین ابتدای ژوئن (12 خرداد الی 10 تیر) تا هفته اول ماه جولای (اوایل تیر ماه) باشد. توصیه دیریم ترکیه به شما در مورد برترین زمان خرید سفر این است که در هفته اول جولای به خرید بروید تا باا برترین حراج تابستانه روبه رو شوید و برترین خرید را داشته باشید. پس از آن، در اواسط ماه سپتامبر (اوایل شهریور) فروش حراج تابستانه به اوج خود خواهد رسید.

فستیوال خرید زمستانه استانبول ترکیه : فصل حراج زمستانه استانبول

حراج زمستانه در اواسط دسامبر(11 آذر تا 11 دی) یا شروع ژانویه (12 دی تا 122 بهمن)، با تخفیف های 30 درصدی شروع می گردد و به 50 درصد می رسد. البته این درصد برای همه برند ها و مارک ها یکسان نیست، برخی مارک ها تنها به این نرخ ها بسنده می نمایند و تخفیف های بیشتری ارائه نمی دهند. از سوی دیگر برخی مارک ها، دارای موج دوم تخفیف ها هستند که عمدتا بیش از 45 یا 50 درصد تخفیف است حتی برای خلاص شدن از آخرین اقلام خود، در ماه آوریل (23 فروردین تا 11 اردیبهشت) به بالاترین حد تخفیف 70٪ خود می رسند.

تاریخ فستیوال خرید استانبول ترکیه : جشنواره خرید استانبول 8 تا 24 ژوئن 2018

هشتمین جشنواره خرید استانبول، در یکی از شهرهای پر جنب و جوش اروپا، فرصتی عالی برای تجربه بازدید از استانبول است. این جشنواره در ماه ژوئن (12 خرداد الی 10 تیر) برگزار خواهد شد و با تخفیف های وسوسه برانگیز و رویدادهای سرگرم نماینده همراه خواهد بود.

با سفر در فصل حراجی استانبول (فستیوال خرید استانبول) از امتیاز های خرید با تخفیف های عظیم به وسیله مارک های مشهور ترکیه لذت ببرید و به قرعه کشی های شگفت انگیز این فستیوال شرکت کنید. جشنواره خرید استانبول، جشن ، شادی و عشق خرید را به هر گوشه ای از شهر می برد؛ از کنسرت ها، مسابقات و نمایش های منحصر به فرد مد در نقاط مرکزی اطراف شهر گرفته تا مراکز خرید عظیم استانبول لذت خواهید برد.

این بار، استانبول در مراکز خرید مدرن خود با خطوط رنگارنگ از بازدید نمایندگان استقبال می نماید، همه چیز زیر یک سقف با قیمت های تخفیف دار عرضه می گردد.

فستیوال خرید استانبول یا فصل حراجی های استانبول ترکیه ؟

بر خلاف عموم مردم که بر این باوراند فصل حراجی ها همان فستیوال خرید استانبول است، این دو یکی نیستند. فستیوال خرید با حراجی های دیگه فرق داره ، تو فستیوال خرید همه لوازم موجود در بازاراز پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی و برقی و وسایل خانه حراج خواهد خورد. فستیوال خرید بیشتر بدرد کسانی که ساکن ترکیه هستند فرصت مناسبیست چرا که در این فصل بیشتر عروس و دانماد ها شروع به خرید جهیزیه مینمایند و یا اجناس دیگر خود را با مدل نو تر تعویض می نمایند.

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1686

به "فستیوال خرید استانبول 2018، تاریخ فصل حراجی استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال خرید استانبول 2018، تاریخ فصل حراجی استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید