تور ارزان ترکیه: عکس بدون روسری افسانه پاکرو در دانشگاه ترکیه

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران : ورک شاپ بازیگری افسانه پاکرو با همکاری دانشگاه مدیپل و جشنواره بین المللی فیلم دوستی در دانشگاه مدیپل استانبول برگزار گردید.

تور ارزان ترکیه: عکس بدون روسری افسانه پاکرو در دانشگاه ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

با اینکه افسانه پاکرو فعالیت زیادی در کشور ترکیه نداشته است (حتی برای مدلینگ) ولی هواداران زیادی در ترکیه دارد. فن پیج های ترکی افسانه پاکرو زیادند که تیکه های حضور در فیلم و سریال های افسانه پاکرو را برایش بازنشر می نمایند. افسانه پاکرو در دانشگاه ترکیه حضور یافت. در ادامه عکس های افسانه پاکرو را در ورک شاپ بازیگری او می بینید.

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد ، مجرد است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری است و از معروفیت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

افسانه در همه زمینه ها حتی بازیگری یک همراه دوست داشتنی دارد.

سعیده خواهر بزرگتر او که فاصله سنی آنها یک سال است و از نظر خودشان ، دوقلو هستند ، این دو علاقمندی هایشان ، فعالیت شان و حتی لباس هایشان هم شبیه هم است.

منبع : دلگرم

منبع: رکنا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1854

به "تور ارزان ترکیه: عکس بدون روسری افسانه پاکرو در دانشگاه ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: عکس بدون روسری افسانه پاکرو در دانشگاه ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید