ضریب اشغال هتل های استان مرکزی صفر بوده است

به گزارش مجله بوشهری ها، درصد اشغال هتل های استان مرکزی در ایام نوروز امسال صفر بوده و هیچ مسافری در هتل های استان مرکزی اقامت نداشته است.

ضریب اشغال هتل های استان مرکزی صفر بوده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی امروز 6 فروردین 99 گفت: در روزهای اخیر 18 هتل و هفت مهمان پذیر استان پذیرای هیچ مسافری نبوده اند.

او گفت: به منظور کنترل و نظارت بیشتر در این ایام، واحد نظارت اداره کل به صورت مستمر و روزانه از تأسیسات گردشگری تابعه خود بازدید می کند.

ایزدی بابیان اینکه این اماکن تحت نظارت کامل هستند و طی بازدیدهای اجرا شده بیشتر آن ها خالی بودند گفت: شماره تلفن تماس 33121906 نیز پیش بینی شده تا مردم موارد تخلف خانه مسافرها را گزارش دهند و بر اساس تماس های برقرارشده گشت میراث فرهنگی به آدرس داده شده اعزام می شود.

او بابیان اینکه تأسیسات گردشگری استان مرکزی همکاری بسیار مطلوبی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته اند، شرح داد: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از مشاهده تخلف در مراکز تحت نظارت اداره کل استان دریافت نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با تأکید بر اینکه تعطیلی مراکز اقامتی نباید به فرصتی برای اجاره منازل شخصی از طرف افراد سودجو به مسافران تبدیل شود، اضافه کرد: از هم استانی ها درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن های 08633121906 و 09629 گزارش دهند.

او با اشاره به کاهش سفرها در نوروز امسال، اظهار داشت: قاعدتاً سفر در فرهنگ ایرانیان از دیرباز بوده و هست امیدواریم با غلبه بر این ویروس و برنامه ریزی مناسب مجدداً شاهد رونق شکوفایی صنعت گردشگری ایران باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 822

به "ضریب اشغال هتل های استان مرکزی صفر بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضریب اشغال هتل های استان مرکزی صفر بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید