سونی: آماده خرید استودیوهای بیش تر هستیم

به گزارش مجله بوشهری ها، در جدیدترین گزارش شرکت سونی گفته شده که شرکت سونی میخواهد سرعت فراوری بازی های شخص اول خود را افزایش دهد. شرکت سونی اعلام نموده قصد خرید استودیوهای بازی سازی بیش تری دارد تا بتواند مجموعه استودیوهای بین المللی سونی را گسترش دهد.

سونی: آماده خرید استودیوهای بیش تر هستیم

مجموعه استودیوهای بین المللی سونی یکی از عظیم ترین مجموعه های صنعت بازی در کل دنیا است. قصد سونی برای گسترش دادن این مجموعه در حال حاضر نشان دهنده میل این شرکت به افزایش تعداد عناوین اختصاصی سونی برای پلی استیشن 5 است.

مجموعه استودیوهای بین المللی سونی از 14 استودیو در اقصی نقاط دنیا تشکیل شده. آخرین عضو خریداری شده توسط سونی استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) سازنده بازی اسپایدرمن روی پلی استیشن 4بود که هم اکنون در حال ساخت جدیدترین نسخه بازی رچت و کلنک برای پلی استیشن 5 است. این خرید پارسال رخ داد و با توجه به فروش فوق العاده بازی اسپایدرمن، حرکتی بسیار به جا از سونی بود.

سونی و مایکروسافت که هم اکنون غول های ساخت کنسول ها و بازی های ویدیویی هستند به استودیو های اختصاصی خود احتیاج دارند. مخصوصا حالا که می بینیم کنسول های نسل نهم پتانسیل بسیار بالایی برای ساخت بازی دارند و احتیاج شدیدی به منابع انسانی برای ساخت بازی روی این کنسول ها وجود دارد.

دو سال پیش شرکت مایکروسافت با خریدن چند استودیوی عظیم و متحد کردن آن ها تحت نام Initiative، خود را برای آغاز نسل نهم کنسول ها آماده کرد. البته احتیاج مایکروسافت به این خرید جدی بود؛ زیرا دست او برای ساخت بازی های انحصاری ایکس باکس سری ایکس خالی بود و در آن شرایط نمی توانست نسل نهم را به خوبی آغاز کند. متاسفانه با توجه به شرایط فعلی قرنطینه، نقشه های مایکروسافت دچار مشکل شده اند و با این که به عرضه ایکس باکس جدید نزدیک می شویم ولی شرایط بازی های مایکروسافت خوب نیست.

در نقطه ی مقابل مایکروسافت، با این که شرایط سونی هم در ساخت بازی خوب نیست ولی از نظر استودی های اختصاصی شرایط بهتری دارد. با در نظر دریافت تعداد و عظیمی استودیوهای اختصاصی سونی، احتیاج سونی به خرید استودیوهای جدید اضطراری نیست و صرفا شرایط خوب انحصاری های این شرکت را بهتر می نماید.

فقط چند ماه به عرضه کنسول های نسل نهم مانده و سخت افزار این کنسول ها تقریبا آماده عرضه شده اند. شرکت سونی و مایکروسافت با توجه به شرایط بحرانی حاضر در حال تقلا برای ساخت بازی برای کنسول شان هستند اما متاسفانه قرنطینه شدن کارکنان این دو شرکت امان نمی دهد و بازی های این دو شرکت پشت سر هم تاخیر می خورند. آغاز نسل نهم کنسول ها در مقایسه با نسل قبلی بسیار بد بوده ولی قدرت و قابلیت های این کنسول ها به ما امید می دهند که در آینده شرایط بهتر گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1137

به "سونی: آماده خرید استودیوهای بیش تر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی: آماده خرید استودیوهای بیش تر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید