تور قطر ارزان: سفر هر ایرانی به قطر برای جام جهانی چقدر هزینه دارد؟

به گزارش مجله بوشهری ها، بعضی آژانس های مسافرتی سعی نموده اند با خرید بلیت بازی ها از شرکت های زیر مجموعه فیفا برای این مسابقات تور های مسافرتی را فراهم نمایند که پیگیری های خبرنگار فوتبالی از یکی از این آژانس ها نشان می دهد هزینه ای که هر نفر برای 3 بازی تیم ملی به علاوه حمل و نقل و بعلاوه اقامت در کشتی کروز و هتل 5 ستاره باید پرداخت کند، 360 میلیون خواهد بود.

تور قطر ارزان: سفر هر ایرانی به قطر برای جام جهانی چقدر هزینه دارد؟

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

با توجه به نرخ های این آژانس هواپیمایی، تعداد کمی از ایرانی هایی که ساکن داخل کشور هستند با توجه به شرایط مالی، امکان سفر به آن سوی آهای خلیج فارس را خواهند داشت و به همین علت وزارت ورزش در پی اجرایی کردن نقشه ای برای کاهش این هزینه ها هستند.

سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش، امروز در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون تکواندو، شرح مفصلی درباره این موضوع داد و به خبرنگاران گفت: در حال حاضر بلیط هواپیما برای سفر به قطر نزدیک به 20 تا 25 میلیون تومان است که متعلق به هواپیمایی قطر است. دوستان وزارت راه در تلاشند تا امکان پرواز با هواپیما های ایرانی وجود داشته باشد که فکر می کنم اگر این اتفاق رخ دهد، این هزینه تا نصف کاهش داشته باشد. دومین مورد نیز که وزارت راه در حال پیگیری است و تقریبا مقدمات آن صورت گرفته بحث سفر یک روزه تماشاگران به قطر است که تماشاگران صبح بروند و بعد از تماشای مسابقات برگردند که در این صورت دیگر نیازی به اسکان آن ها در قطر نخواهد بود.

کلهر با بیان اینکه مرحله دوم بلیت فروشی جام جهانی، از هفته آینده شروع خواهد شد، به این نکته اشاره نمود که بلیت هر بازی تیم ملی در مرحله گروهی، حداقل 2.5 میلیون تومان و حداکثر 6.5 میلیون تومان خواهد بود.

او درباره هزینه سفر به قطر چنین شرحی داد: قیمت هواپیما هنوز نهایی نشده، اما آن چیزی که من حساب کردم هزینه کل رفت و برگشت نباید بیشتر از 35 یا 40 میلیون تومان باشد.

حال با توجه به قیمت های مختلفی که برای حضور ایرانیان در جام جهانی از سوی آژانس های هواپیمایی مطرح شده، باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش قادر خواهد بود این هزینه ها را به حداقل ممکن رسانده تا شاهد ایرانی های بیشتری در قطر برای تماشای مسابقات و حمایت از تیم ملی باشیم یا نه.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2052

به "تور قطر ارزان: سفر هر ایرانی به قطر برای جام جهانی چقدر هزینه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: سفر هر ایرانی به قطر برای جام جهانی چقدر هزینه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید