ساحل لامر دبی؛ با تفریحات شگفت انگیز آبی!

به گزارش مجله بوشهری ها، یکی دیگر از پیشنهادات ما برای گذراندن ایام داغ تابستان یا سایر فصل های سال، ساحل لامر دبی در کشور امارات می باشد. ساحل لامر دبی به عنوان یکی از جدیدترین سواحل کشور امارات، شرایط مطلوبی را برای مسافران تور دبی مهیا کرده و با امکانات مناسبی از شما پذیرایی می نماید. در ادامه به معرفی ساحل لامر دبی و بعلاوه ذکر امکانات و تفریحات این ساحل زیبا می پردازیم و نحوه دسترسی به این ساحل زیبا را توضیح خواهیم داد.

ساحل لامر دبی؛ با تفریحات شگفت انگیز آبی!

دبی و سواحل آن

کشور امارات متحده عربی طی چند دهه اخیر به یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان مبدل گشت. این کشور تازه پیشرفته به مقصد بسیاری از سرمایه داران جهان برای گذران اوقات فراغت مبدل شده است. بسیاری از کسانی که تمول مالی بالایی دارند سعی می نمایند سالانه حداقل یک بار و در یک زمان مناسب از سواحل بسیار زیبای دبی بازدید کرده و به سرگرمی و استراحت بپردازند.

سواحل دبی بسیار زیاد و متنوع است اما یکی از جدیدترین و گسترده ترین سواحل این شهر، ساحل لامر دبی نام دارد. این ساحل با گستردگی فراوانی که دارد و بعلاوه به دلیل ایجاد سرویس های بسیار زیاد و متنوع که شما را از رفت و آمد در مرکز شهر معاف می نماید یک مکان دنج و راحت برای سپری کردن یک روز داغ و آفتابی است. در ادامه به معرفی ساحل لا مر در شهر دبی می پردازیم.

معرفی ساحـل لامر دبـی

ساحل لامر (La Mer) دبی، به وسیله شرکت مراس (Meraas) در جمیرا 1 میان پریل جمیرا و خلیج جمیرا ساخته شده است. مساحت آن تقریبا 13.4 میلیون متر مربع می باشد و به سه بخش ساحلی به نام های ساحل لامر شمالی، ساحل لامر جنوبی و اسکله لامر تقسیم می گردد. از مهمترین ویژگی های ساحل لامر دبی می توان به طراحی زیبا، امکانات مناسب و دسترسی راحت به موزه اتحاد و کانال آب دبی اشاره نمود.

امکانات ساحل لامر در دبی

این ساحل تمام امکانات پایه در سواحل پیشرفته اعم از دوش، رختکن، سالن ماساژ، سایه بان و … را فراهم کرده است. علاوه بر این موارد می توان به کافه های بسیار زیاد و متنوع ساحلی نیز اشاره نمود که فضای دل انگیزی را ایجاد نموده و منوی متنوعی دارند.

بعلاوه رستوران های این منطقه نیز با سرو غذاهای مختلف بخصوص فست فودها و غذاهای خوش طعم و عطر عربی از مهمانان پذیرایی می نمایند. از مهمترین رستوران های ساحل لامر دبی می توان به رستوران روتی رولرز اشاره نمود که با منوی خود شما را شگفت زده خواهد نمود.

در این مکان زیبا می توانید شاهد امکانات متنوعی باشید که شاید در وهله اول بسیار ساده و ابتدایی به نظر برسند اما رفته رفته متوجه می شوید که چنین امکاناتی می توانید کیفیت سرگرمی و خوشگذارانی شما در ساحل لامر را افزایش دهند. در این خصوص می توان به اتاق های کوچکی اشاره نمود که برای تعویض نوزاد طراحی شده اند. بعلاوه کلانتری هوشمند باعث می گردد تا شما در هر نقطه ای از این ساحل وسیع و گسترده، احساس امنیت و آرامش داشته باشید.

در اینجا می توانید به خوبی شاهد رفت و آمد انواع سرویس های حمل و نقل عمومی باشید. رفت و آمد به این مکان دنج و زیبا به راحتی میسر است چرا که سرویس های تاکسی رانی و اتوبوس رانی، هر لحظه در رفت و آمد هستند آن هم با خودروهایی که از مجهزترین امکانات روز جهان بهره می برند. شما در سراسر ساحل لامر می تونید از اینترنت پرسرعت نیز بهره مند باشید.

اتاق های چوبی و بسیار زیبایی در اقصی نقاط ساحل مشاهده می شوند که ویژه دوش گرفتن هستند. رستوران های این منطقه به انواع مختلفی تقسیم می شوند که تعداد قابل توجهی از آن ها با پسوند (حلال) از شما پذیرایی می نمایند.

مکان های متنوعی طراحی شده است که ویژه خانواده هایی با فرزند نوزاد و خرسال است. همه امکاناتی که شرایط رفاهی را برای شما و بازی کردن برای کودک فراهم کند در اینجا مشاهده می گردد.

سرگرمیات ساحل لامر

علاوه بر سرگرمیات سنتی در ساحل لامر می توان به وجود بعضی دیگر از سرگرمیات اشاره نمود که در کمتر جایی از سواحل جهان به چشم می خورند. در این خصوص می توان به سینمای ساحل لامر اشاره نمود که در نوع خود برای سواحل سرگرمیی کم نظیر است.

در این ساحل می توانید ساعاتی را به تماشای فیلم چند بعدی در سینمای روکسی بگذرانید. بعلاوه سرگرمی دیگری نیز در این ساحل وجود دارد که هاوا هاوا نام داشته و بزرگسالان می توانند با پریدن روی آن از معلق ماندن در هوا لذت ببرند.

پارک آبی این ساحل یکی از معروف ترین پارک های آبی در امارات است و به پارک آبی لاگونا معروفیت دارد. در روزهای داغ و آفتابی دبی می توانید به این پارک مجذوب کننده و هیجان انگیز رفته و سوار تیوپ هایی شوید که با سرعت بسیار زیادی شما را از آبشارهای مصنوعی به پایین انداخته و در جریان رودخانه هایی که در یک فضای کوچکتر از طبیعت طراحی شده اند به دست آب می سپارند.

کمی دورتر از نوار ساحلی می توانید امکانات این مجموعه را به خوبی مشاهده کنید؛ رستوران ها، کافه ها، سینما و بازار کوچکی که مشاهده می شوند همگی منتظر شما هستند تا لحظاتی ناب و دل چسب را برایتان رقم بزنند اما به جرئت می توان گفت که هدف اصلی مسافران و جهانگرد ها از انتخاب ساحل لامر دبی، نه کافه ها و رستوران ها و نه سرگرمیات آبی و ساحلی است بلکه یک نوار ساحلی وسیع و طولانی می باشد که مجذوب کنندهیت بالایی را در تمام روزهای سال و بخصوص در زمان طلوع و غروب آفتاب دارد.

در اینجا لازم نیست تا برنامه های خود را به هر طریقی عقب انداخته و صرفا مشغول سرگرمی در نوار ساحلی شوید. داروخانه، سالن ورزشی و حتی سالن میکاپ و آرایش نیز برای کسانی که فرصت نداشته اند در مرکز شهر به خرید وسایل ضروری بپردازند مهیا شده است. این ها تنها بخشی از مجذوب کنندهیت های ساحل لامر در دبی است. کافیست به این مقصد زیبا و داغ سفر کنید و مجذوب کنندهیت های ناگفته آن را از نزدیک ببینید.

دسترسی به ساحل لامر

  • آدرس ساحل لامر دبی در امارات: 2A Street Jumeirah 1 - Dubai - United Arab Emirates
  • ساحل لامر دبی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز می باشد و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور دبی یا مسافران شخصی است.
  • برای رفتن به ساحل لامر دبی در کشور امارات می توانید از خطوط اتوبوس RTA دبی بهره ببرید.
منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2078

به "ساحل لامر دبی؛ با تفریحات شگفت انگیز آبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل لامر دبی؛ با تفریحات شگفت انگیز آبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید