زیباترین آبشارهای دنیا

به گزارش مجله بوشهری ها، مناظر زیادی در طبیعت برای سفر و بازدید در روزهای تعطیل تابستانی وجود دارد و اکنون از میان این شگفتی های طبیعت می خواهیم زیباترین آبشارهای دنیا را معرفی کنیم. اگر می خواهید برای تعطیلات خود سنگ تمام بگذارید این لیست زیباترین آبشارهای دنیا از کالیفرنیا گرفته تا زیمبابوه را به لیست مکان های دیدنی در سفرهای آینده قرار دهید.

زیباترین آبشارهای دنیا

آبشار سلیالاندفوس، ایسلند

ایسلند با زیباترین مناظر طبیعت و چشم انداز افسانه ای اش بسیار زیبا و سحرآمیز به نظر می رسد. آبشار سلیالاندفوس که در جنوب ایسلند واقع شده منظره ای نفس گیر دارد و راه رفتن در پشت آبشار از واجباتی است که بازدیدکننده های آبشار انجام می دهند. فقط برای رفتن به این آبشار، بارانی فراموشتان نشود.

آبشار ویکتوریا، زامبیا و زیمبابوه

آبشار ویکتوریا بزرگ ترین آبشار دنیا در رودخانه زامبزی است که صدای آن از فاصله 40 کیلومتری شنیده می شود. این آبشار که نام آن در فهرست میراث دنیای یونسکو ثبت شده است را می توان از نزدیک از طریق پل هایی که در نزدیکی آن تعبیه شده است بازدید کرد و در هتل های نزدیک آن اقامت کرد. پارک های ملی زیبایی در اطراف این رودخانه وجود دارد.

آبشار پلیتویک، کرواسی

پلیتویک یکی از مشهورترین جازبه های کرواسی است. پارک ملی رودخانه پلیتویک دربردارنده مجموعه ای از چند آبشار زیباست. بهترین زمان برای بازدید از این آبشار تابستان است اما زمستان آن جا هم بی نظیر است زمانی که آبشارها یخ زده و تبدیل به مجسمه های یخی می شوند.

آبشار نیاگارا، نیویورک

هیچ لیستی بدون این جاذبه مشهور طبیعت کامل نمی شود. 3 آبشار نیاگارا در مرز بین آمریکا و کانادا واقع شده است.

آبشار ایگواسو، برزیل

آبشار ایگواسو در جنگل های آتلانتیک بین برزیل و آرژانتین واقع شده است. ریزش قوی آب ها مه و بخار شدیدی ایجاد می کند اما مانع دید شما از توکان ها و میمون های این منطقه نمی شود.

آبشار یوسیمیتی، کالیفرنیا

یوسیمیتی بلندترین آبشار کالیفرنیا در قلب پارک ملی واقع شده است و طبیعت اطراف آن بی نظیر است. این آبشار زیبا را هم می توان از پایین نظاره کرد و هم کمی بالاتر پیاده روی کرد. برای تماشای این منظره باید یک روز کامل در نظر بگیرید.Canada Prescription Drugs Order Zoloft Tablets Buy Prescription zoloft tablets buy. Single Dose Warfarin Without Prescription Purchase Cheap. Buy Periactin for cheap $0.27 per pill and treat your Allergic reactions. Order Periactin at low cost from pillsfind and save your money order periactin. Order periactin online realise. Blessed to be in touch with you is very useful for people who also have depression.

منبع: بدونیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 423

به "زیباترین آبشارهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین آبشارهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید