رشد 4 درصدی اقتصاد روسیه در سال 2021

به گزارش مجله بوشهری ها، یک موسسه رتبه بندی روسی اظهار داشت: اقتصاد روسیه در سال آینده 3.8 درصد رشد می نماید که سریع ترین رشد از سال 2012 به شمار می رود؛ این درحالی که اقتصاد روسیه در آستانه ثبت رشد منفی 4 درصدی در امسال است.

رشد 4 درصدی اقتصاد روسیه در سال 2021

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، موسسه رتبه بندی روسی ACRA اقتصاد روسیه با فرض اینکه تحریم جدیدی علیه این کشور اعمال نگردد، اعلام نمود اقتصاد روسیه در سال آینده 3.8 درصد رشد می نماید که سریع ترین رشد از سال 2012 به شمار می رود؛ همچنین ارزش روبل نیز بالا خواهد رفت.

به گزارش رویترز، بر اساس اعلام بانک مرکزی این کشور، اقتصاد روسیه در امسال میلادی به علت اثرات همه گیری کرونا، کاهش قیمت نفت که پردرامدترین صادرات این کشور است و آشفتگی در بازار به علت تحریم های غرب، حدود 4 درصد کوچک می گردد.

میخائیل سوخوف، در مصاحبه ای با رویترز گفت: در سناریوی اصلی ما، ما تحریم های جدید علیه روسیه را در نظر نگرفتیم، به ویژه محدودیت ها در خصوص خرید بدهی های دولتی را.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1303

به "رشد 4 درصدی اقتصاد روسیه در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 4 درصدی اقتصاد روسیه در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید