دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در المپیاد بازی های فکری و الکترونیکی پیروز به کسب رتبه شدند

به گزارش مجله بوشهری ها، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اولین المپیاد بازی های فکری و الکترونیکی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور سکو های اول و سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در المپیاد بازی های فکری و الکترونیکی پیروز به کسب رتبه شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اولین المپیاد بازی های فکری و الکترونیکی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خوش درخشیدند و سکو های اول و سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، فاطمه امام وردیان از دانشکده پیراپزشکی تبریز در رشته دومینو، صاحب مقام قهرمانی شد. در این رشته، پریسا منصور از دانشکده پیراپزشکی تبریز در صندلی سومی نهاده شد.

همچنین سمیرا صفا از دانشکده دندانپزشکی تبریز در رشته فیفا 21، در صندلی نخست نهاده شد و مطهره زنگانه از دانشکده توانبخشی در رشته کلش رویال، عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، به دلیل شیوع بیماری کرونا و برگزاری غیر حضوری تمامی مسابقات در سراسر کشور، اداره تربیت بدنی وزارت در اقدامی هوشمندانه اولین دوره المپیاد بازی های فکری و ورزش های الکترونیکی را برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1378

به "دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در المپیاد بازی های فکری و الکترونیکی پیروز به کسب رتبه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در المپیاد بازی های فکری و الکترونیکی پیروز به کسب رتبه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید