خبرنگاران دومین محموله واکسن کرونای هندی فردا ارسال می گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، تهران - خبرنگاران - سخنگوی سازمان غذا و دارو بیان کرد، محموله دوم واکسن کرونا کوواکسین هند شامل 375 هزار دوز واکسن، چهارشنبه از هند به مقصد تهران ارسال می گردد.

خبرنگاران دومین محموله واکسن کرونای هندی فردا ارسال می گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، کیانوش جهانپور روز سه شنبه این خبر را در توییتر منتشر کرد.

وی هفته گذشته (چهارشنبه 20 اسفند) نیز در توئیتی از ورود نخستین محموله واکسن کوواکسین شرکت باهارات بیوتک هند به کشور خبر داده بود.

جهانپور گفته بود: این محموله دربردارنده 125 هزار دوز واکسن کوواکسین است که پس از کدگذاری و برچسب گذاری در سامانه TTAC، تحویل شبکه بهداشتی خواهد شد.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، نیز پیش از این گفت: تا به امروز یک میلیون و 260 هزار واکسن کرونا از انواع مختلف وارد کشور شده و همان طور که قول داده بودیم، بیش از یک میلیون نفر از کادر درمان و گروه های آسیب پذیر قبل از عید واکسن کرونا می زنند.

به گفته وی، تا به امروز 410 هزار دوز واکسن اسپوتنیک روسی وارد کشور شده است. همچنین 250 هزار واکسن سینوفارم چین و 125 هزار دوز واکسن شرکت بهارات هندوستان وارد کشور شده و 375 هزار دوز دیگر از این واکسن نیز به زودی می رسد و در مجموع 500 هزار دوز واکسن هندی خواهیم داشت. 100 هزار واکسن کوبایی نیز وارد کشور شده است و در کل حدود یک میلیون و 260 هزار واکسن داریم.

همچنین بر اساس اعلام مسئولان وزارت بهداشت، قرار است تا خاتمه سال جاری یا هفته اول فروردین 1400 بیش از سه میلیون دوز واکسن آسترازنکا از سهمیه کوواکس ایران از کره جنوبی وارد کشور گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1459

به "خبرنگاران دومین محموله واکسن کرونای هندی فردا ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین محموله واکسن کرونای هندی فردا ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید