جای مناسب جاکفشی در خانه کجاست؟

به گزارش مجله بوشهری ها، با توجه به کمبود فضا در آپارتمان های امروزی، گاهی پیدا کردن جای مناسب جاکفشی به یک معضل تبدیل می گردد.

جای مناسب جاکفشی در خانه کجاست؟

کفش ها تنها یک پوشش نیستند، بلکه بخشی از زبان بدن شما هستند، زیرا راه رفتن و نحوه حرکت شما کاملًا تحت تأثیر کفش های شماست، بنابراین مراقبت و انتخاب یک جای مناسب برای آنها جزء اصلی ترین وظایف شما محسوب می گردد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی جای مناسب برای جاکفشی در منزل می پردازیم.

جای مناسب برای جاکفشی در منزل

جاکفشی ها برترین مکان برای ذخیره سازی و مراقبت از کفش ها هستند، اما اینکه در خانه های فعلی جاکفشی را کجا بگذاریم یک دغدغه ذهنی برای بسیاری از افراد است.

اگر پیدا کردن جای مناسب جاکفشی برایتان سخت است، یا اینکه جزء آن دسته از افراد هستید که می خواهند ایده های منحصربه فردی داشته باشند، به جای خرید یک جا کفشی و قرار دادن آن در منطقه ای از خانه، دیوارمناسبی در قسمت ورودی انتخاب نموده و از یک طراح ماهر بخواهید بر روی آن یک جاکفشی طراحی کند.

جای مناسب برای جاکفشی در منزل، جاکفشی برای نقاط پرت

ممکن است عمق فضای پرت ورودی یکسان نباشید، یا اینکه باز شدن در ورودی قرار دادن جاکفشی در این منطقه را مشکل نموده است. در چنین شرایطی جا کفشی را کجا بگذاریم؟

خوشبختانه باز هم هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد، طراحی یک جاکفشی با عمق متغیر، عمق کم از سمت در ورودی و بیشتر شدن عمق در سمت داخلی خانه نه تنها ایده ای بکر و خاص، برای استفاده بهینه از فضاست، بلکه باعث خلق یک دکوراسیون منحصربه فرد در منطقه ورودی شما هم می گردد. برای چیدمان کفش در چنین جاکفشی هایی بهتر است کفش های کوچک بچه ها را در قسمت کم عمق و کفش های بزرگ تر را در قسمت های پر عمق قرار دهید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب جای این وسیله در اتاق پذیرایی شما خالی است! سر بزنید.

جای مناسب برای جاکفشی در منزل، جاکفشی در بیرون منزل

اگر تحت هر شرایطی جای مناسب جاکفشی داخل خانه وجود نداشت، جاکفشی را کجا بگذاریم؟

قرار دادن جاکفشی در خارج از خانه یا در قسمت پاگرد خانه های آپارتمانی نوعی تجاوز به حقوق همسایگان ست. اما در صورتی که به هیچ وجه داخل خانه جای مناسب جاکفشی وجود نداشت. چاره ای جز این کار نیست، زیرا رها شدن کفش ها و به هم ریختگی آن ها جلوی در ورودی نه تنها باعث نازیبا شدن این منطقه بلکه باعث ایجاد یک جنجال خانوادگی می گردد. در چنین شرایطی برترین کار خرید جاکفشی های هماهنگ برای تمامی ساکنین یا ساکنین هم جوار در یک طبقه است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین چیدمان برای ورودی منزل شمارا بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2170

به "جای مناسب جاکفشی در خانه کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای مناسب جاکفشی در خانه کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید