تخلف شرکت لاماری در دریافت مبلغ بالا از مشتریان

به گزارش مجله بوشهری ها، تسنیم نوشت: صبح امروز تعدادی از خریداران خودروی لاماری با تجمع روبروی وزارت صمت خواهان پیگیری شکایت و بازپرداخت هزینه اضافی پرداخت شده به شرکت شدند.

تخلف شرکت لاماری در دریافت مبلغ بالا از مشتریان

به گفته معترضین، این افراد در مرحله نخست سامانه یکپارچه اقدام به خرید خودروی لاماری کردند. در آن مقطع قیمت این محصول یک میلیارد و 94 میلیون تومان بود، اما شورای رقابت به واسطه آن که از 11 بهمن ماه به موضوع قیمت گذاری خودرو های مونتاژی ورود پیدا نموده بود باید قیمت های تازه را اعلام می کرد تا مشتریان براساس قیمت های تازه شورای رقابت نسبت به واریز وجه اقدام کند.

اما متاسفانه در 17 اردیبهشت ماه شورای رقابت قیمت لاماری را به واسطه عدم دریافت اطلاعات کافی اعلام نکرد و همین امر باعث شد تا مشتریان این خودرو بلاتکلیف بوده و درگیر اقدام خودسرانه شرکت آرین موتور شوند. به نحوی که شرکت به صورت خودسرانه و بدون مجوز شورای رقابت قیمت این محصول را یک میلیارد و 550 میلیون تومان گفت و مشتری ملزم بود برای تکمیل پرونده خود تمام وجه را به شرکت واریز کند.

در حال حاضر که شورای رقابت برای دومین بار اقدام به اعلام قیمت خودرو های مونتاژی نموده است برای محصول لاماری قیمت یک میلیارد و 200 میلیون تومان را درنظر گرفته است و برهمین اساس خریداران این خودرو امروز با تجمع روبروی وزارت صمت خواهان پیگیری شکایت خود شدند.

آن ها معتقدند شرکت از آن ها حدود 462 میلیون تومان هزینه اضافی دریافت نموده و باید این مبلغ را به آن ها برگرداند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2220

به "تخلف شرکت لاماری در دریافت مبلغ بالا از مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف شرکت لاماری در دریافت مبلغ بالا از مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید