تثبیت چهارمی اندونزی در بازی های آسیایی با 14 طلای پنچاک سیلات

به گزارش مجله بوشهری ها، کاروان اندونزی با کسب 14 مدال طلا در رشته پنچاک سیلات، صندلی چهارم خود در جدول مدالی بازی های آسیایی را تا حدود زیادی تثبیت نموده است.

تثبیت چهارمی اندونزی در بازی های آسیایی با 14 طلای پنچاک سیلات

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، از صبح امروز (چهارشنبه) 7 شهریور 1397 آخرین روز رقابت های پنچاک سیلات بازی های آسیایی 2018 جاکارتا برگزار گردید که در انتها، ملی پوشان اندونزی توانستند از 8 مدال طلای روز انتهای 6 طلای دیگر را کسب نمایند تا تعداد مدال های طلای اندونزی در جدول مدالی بازی ها به 30 برسد.

رشته پنچاک سیلات ورزش بومی خود کشور اندونزی است که توسعه زیادی هم در سایر کشورها ندارد اما 16 مدال طلا را در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا داشت که به این ترتیب، ملی پوشان این کشور 14 مدال طلای آن را به خود اختصاص دادند تا کاروان این کشور به عنوان تیم چهارم بالاتر از ایران قرار بگیرد.

از بین 16 طلای این رشته تنها ویتنام توانست دو طلا کسب کند. تیم ملی ایران هم که با 9 ملی پوش در این مسابقات حضور داشت، تنها به یک مدال برنز بسنده کرد.

در حال حاضر کاروان ایران با 17 طلا در رده پنجم جدول مدالی بازی های آسیایی واقع شده است و با این وجود می توان گفت ملی پوشان ایران باید کوشش نمایند که صندلی پنجمی خود را حفظ نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 434

به "تثبیت چهارمی اندونزی در بازی های آسیایی با 14 طلای پنچاک سیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت چهارمی اندونزی در بازی های آسیایی با 14 طلای پنچاک سیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید