بهرام قدیمی رییس هاکی داخل سالن آسیا شد

به گزارش مجله بوشهری ها، با موافقت هیات رئیسه و تایید فومیو اوگورا ریاست ژاپنی فدراسیون هاکی آسیا، بهرام قدیمی رییس هاکی داخل سالن آسیا شد.

بهرام قدیمی رییس هاکی داخل سالن آسیا شد

با همراهی تور مسقط از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران و به نقل ار روابط عمومی فدراسیون هاکی، در نشست هیات رئیسه فدراسیون هاکی که با حضور اعضاء هیات رئیسه فدراسیون آسیا در کوالالامپور مالزی تشکیل شد، با موافقت هیات رئیسه و تایید فومیو اوگورا ریاست ژاپنی فدراسیون هاکی آسیا و حکم صادره طیب اکرم مدیر ارشد اجرایی پاکستانی فدراسیون هاکی آسیا، بهرام قدیمی به مدت 4 سال بعنوان رییس هاکی داخل سالن آسیا انتخاب و معرفی گردید.

بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی ایران پس از دریافت این حکم گفت: ما مصمم هستیم اولین دوره مسابقات هاکی داخل سالن 2020 جوانان آسیا را برگزار کنیم و داوطلب میزبانی مسابقات جام جهانی هاکی داخل سالن2020 بوده و برای کسب این میزبانی ارزشمند در رقابت با کشور سوئیس هستیم و امیدواریم با توجه به عنوان سومی ایران در دوره قبلی جام جهانی 2018، پیشنهاد میزبانی ما در ارومیه پذیرفته گردد.

در این نشست، فدراسیون هاکی آسیا از کوشش های بی وقفه فدراسیون ایران برای راه اندازی هاکی روی چمن و حضور در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا و همچنین توجه به فعالیت گسترده و قابل تقدیر ورزش بانوان تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 549

به "بهرام قدیمی رییس هاکی داخل سالن آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرام قدیمی رییس هاکی داخل سالن آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید