بهاره رهنما بار دیگر عذرخواهی کرد

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران: در پی حاشیه های پیش آمده برای صحبت های یکی از شرکت کنندگان در قسمت های اخیر یک برنامه که مصداق بی احترامی به قوم لر محسوب شده بود و انتقادهای بعضی مخاطبان و حذف این قسمت به تصمیم ساترا، نماینده مردم لرستان در مجلس انتقادهایی صریح را در این زمینه عنوان نمود که در ادامه با پاسخ و عذرخواهی این بازیگر همراه شد. پس از این عذرخواهی، نماینده مردم لرستان نیز در تماسی تلفنی از این بازیگر برای ابراز خطا و عذرخواهی تشکر کرد.

بهاره رهنما بار دیگر عذرخواهی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، پس از اعتراض مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم آباد و چگنی به مطلب مطرح شده توسط بهاره رهنما در یکی از برنامه های شبکه نمایش خانگی، بازیگر این مجموعه با ارسال فایلی صوتی خطاب به وی، اظهار کرد: جناب آقای دکتر محمودوند، شما به نمایندگی از ملت غیور لر، صحبت هایی کردید که حتما بجا بوده است؛ بابت اشتباهی که پیش آمده عذرخواهی نموده و به هیچ عنوان قصد اهانت نداشتم.

خوشحالم که روی مهربانی و شفقت بزرگان قوم لر به من هم نشان داده شد. من هم رگ و ریشه لری دارم و در کنار ملت غیور لر هستم. از بزرگواری و بخشش قوم لر بسیار سپاسگزارم.

از شما و همه عزیزانی که همراهی کردند تا سوءاستفاده و یک تفرقه داخلی از این موضوع شکل نگیرد سپاسگزاری می کنم. بسیار بسیار خوشحالم که این قضیه ختم بخیر شد.

امیدوارم که ان شاءالله از این به بعد در امور خیریه و رسیدگی به روستاها و مناطق محرومی که در لرستان وجود دارد در کنار برادران و خواهران مهربان لر باشیم.

پس از ارسال این صوت، محمودوند طی تماسی تلفنی از این بازیگر برای ابراز خطا و عذرخواهی تشکر کرد.

بهاره رهنما پیشتر هم درباره جمله ای که مصداق بی احترامی به قوم لر برشمرده شده بود، عذرخواهی نموده بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1306

به "بهاره رهنما بار دیگر عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاره رهنما بار دیگر عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید