اپل خاتمه در iOS 16 اجازه داد رمزعبور وای فای خود را ببینید

به گزارش مجله بوشهری ها، اپل پایان در حال اضافه کردن قابلیت مشاهده رمزعبور وای فای ذخیره شده به iOS 16 است.

اپل خاتمه در iOS 16 اجازه داد رمزعبور وای فای خود را ببینید

به گزارش MacRumors، پیش نمایش توسعه دهنده گان iOS 16 شامل گزینه ای برای مشاهده رمزعبور وای فای و حتی کپی کردن این رمز و اشتراک گذاری آن با دوستان است.

برای مشاهده پسورد وای فای در آیفون و iOS 16 باید ابتدا Face ID یا Touch ID یا کد لاگین به گوشی آیفون خود را وارد کنید تا گزینه ای برای کپی پسورد وای فای دریافت گردد.

در حالی که کاربران اندرویدی و ویندوزی به راحتی می توانند رمزعبور وای فای ذخیره شده روی سیستم خود را مشاهده نمایند؛ اپل تا پیش از iOS 16 از ارائه این قابلیت سر باز زده و کاربران آیفون خوب می دانند که اگر رمزعبور وای فای گوشی خود را گم نمایند یا فراموششان بگردد؛ با چه دردسرهایی روبرو هستند و چقدر باید دنبال آن بگردند.

  • چگونه در آیفون رمزعبور وای فای را پیدا و به اشتراک بگذاریم؟

به همین علت، غالب کاربران آیفون، پسورد وای فای خود را روی یک تکه کاغذ نوشته و در پشت مودم یا روتر یا میزکارشان چسبانده اند تا نخواهند زمان زیادی برای مشاهده آن کوشش نمایند.

با عرضه سیستم عامل تازه iOS 16 در پاییز سال جاری، احتمالا کاربران آیفون نیز به سادگی و با چند لمس و زیر یک دقیقه می توانند رمزعبور وای فای های خود را روی گوشی مشاهده نموده و به سادگی با دیگران، به ویژه دستگاه ها و کاربران اندرویدی به اشتراک بگذارند.

  • چگونه رمزعبور وای فای آیفون را به اندروید منتقل کنیم؟

البته، مدت ها است قابلیت اشتراک گذاری پسورد وای فای در آیفون به طور اتوماتیک و آسانی میسر است و هر فردی که بخواهد به شبکه وای فای شما وصل گردد؛ مسئله ای نخواهد داشت ولی خود رمزعبور قابل مشاهده نیست.

به محض انتشار iOS 16، این قابلیت برای همه افراد در دسترس قرار می گیرد. فعلا نسخه توسعه دهنده های iOS 16 منتشر شده و در جولای، نسخه آزمایشی عمومی این سیستم عامل موبایل اپل ارائه می گردد. iOS 16 علاوه بر ویژگی نمایش پسورد وای فای، ویژگی ها قدرتمند دیگری مانند Live Text، اشتراک گذاری کتابخانه iCloud photo و غیره دارد.

منبع: شبکه چی
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2039

به "اپل خاتمه در iOS 16 اجازه داد رمزعبور وای فای خود را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل خاتمه در iOS 16 اجازه داد رمزعبور وای فای خود را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید